محافظ نخست وزیر ایتالیا بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

به گزارش مجله نماشو، یک نیروی امنیتی ایتالیا که در تیم حفاظتی نخست وزیر این کشور مشغول به فعالیت بود بر اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا جان باخت.

محافظ نخست وزیر ایتالیا بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران و به نقل از یورونیوز، یک نیروی امنیتی ایتالیا که در تیم حفاظتی جوزپه کونته، نخست وزیر این کشور مشغول به فعالیت بود روز شنبه (16 فروردین) در اثر ابتلا به ویروس جدید کرونا جان باخت.

با این حال دولت ایتالیا اظهار داشت که زمانی که تست کرونای جورجیو گوستاماچیا در 21 مارس مثبت اعلام شد، وی حدود دو هفته با نخست وزیر در ارتباط نبود.

روزنامه ایتالیایی کوریره دلا سرا گزارش داده که کونته 55 ساله زمانیکه تست کرونای محافظش مثبت شد، برای احتیاط مورد آزمایش نهاده شد و نتیجه تست وی منفی بود.

محافظ 52 ساله جوزپه کونته، 12 روز در بخش مراقبت های ویژه بیمارستانی در رم بستری بود و در نهایت جان خود را از دست داد.

نخست وزیر ایتالیا پس از اعلام خبر درگذشت جورجیو گوستاماچیا، در فیس بوک و اینستاگرام عکسی را که این مامور تیم حفاظتی پشت سر او دیده می گردد، منتشر کرد و گفت که برای همه ما که او را می شناختیم، برای همکارانمان در تیم حفاظتی، ... زمان دردناکی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1003

به "محافظ نخست وزیر ایتالیا بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محافظ نخست وزیر ایتالیا بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید