محمد شریفی: می خواهم در پرسپولیس به یک ستاره تبدیل شوم

به گزارش مجله نماشو، خبرگزاری خبرنگاران- بازیکن جوان پرسپولیس گفت که دوست دارم سال ها در پرسپولیس بمانم و به ستاره این تیم تبدیل شوم.

محمد شریفی: می خواهم در پرسپولیس به یک ستاره تبدیل شوم

به گزارش خبرنگاران، محمد شریفی هافبک جوان تیم پرسپولیس روز گذشته اولین بازی خود را برای پرسپولیس انجام داد. او در دقیقه 75 وارد زمین شد و تا آخرین دقایق نیز در زمین ماند تا شاهد اولین پیروزی تیمش باشد. شریفی با اشاره به اولین بازی اش گفت:

اول این که پوشیدن پیراهن پرسپولیس چه یک دقیقه و چه 15 دقیقه و چه 90 دقیقه باعث افتخار است. من دوست ندارم حرف بزنم و می خواهم توانایی ام را ثابت کنم و به صندلی مدنظرم برسم. دوستت دارم کوشش و تمرین کنم اما درباره بازی در پرسپولیس باید بگویم که لذت بسیار زیادی داشت و مثل یک آرزو بود که به واقعیت پیوست و همچنین خوشحالم که برنده شدیم.

او درباره پست بازی گفت:

من پست اصلی ام هافبک دفاعی است و دیروز هم هافبک دفاعی بازی کردم. سبک بازی من جنگنده و توپگیر است و بازیسازی را هم دوست دارم. البته در پرسپولیس پست ها شناور است و هافبک دفاعی وظیفه اش فقط کارهای تدافعی نیست.

هافبک سرخ ها درباره یحیی گل محمدی هم گفت:

آقا یحیی همواره به ما لطف دارد و جا دارد از زحمات او و دیگر مربیان تشکر کنم. امیدوارم که بتوانیم پاسخ زحمات آن ها را با عملکرد خوب و نتایچ مثبت بدهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد مثل نوراللهی و کامیابی نیا به عنوان یک هافبک دفاعی سال ها در پرسپولیس بماند گفت:

من هدفم این است که در پرسپولیس به ستاره تبدیل شوم. می خواهم این را در عمل ثابت کنم و قطعا با کوشش به اهداف و صندلیی که در فکرم دارم می رسم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 اسفند 1399 بروزرسانی: 10 اسفند 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1533

به "محمد شریفی: می خواهم در پرسپولیس به یک ستاره تبدیل شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد شریفی: می خواهم در پرسپولیس به یک ستاره تبدیل شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید