مذاکره تراکتور با هری کین و وین رونی حقیقت دارد؟

به گزارش مجله نماشو، تراکتورسازی در حال حاضر فقط محمدرضا آزادی جوان را به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارد و احتیاج به جذب دو مهاجم دارد.

مذاکره تراکتور با هری کین و وین رونی حقیقت دارد؟

مذاکره تراکتور با هری کین و وین رونی حقیقت دارد؟

تراکتورسازی در ابتدای فصل با جذب آنتونی استوکس و لی اروین دو مهاجم بریتانیایی باسابقه که رزومه قدرتمندی داشتند خط حمله خود را تقویت کرد. این دو بازیکن در بازی هایی که برای تراکتور به میدان رفتند، کیفیت بالای فنی شان را به نمایش گذاشتند و طرفداران را راضی کردند.

استوکس و اروین اما در نیمه راه تراکتورسازی را ترک کردند و اگرچه هنوز قراردادشان فسخ نشده و کار به شکایت به فیفا هم کشیده اما بعید است که آنها دیگر به تراکتورسازی برگردند و از این رو مسوولان باشگاه تبریزی به دنبال جذب یک یا دو مهاجم سرشناس هستند.

تراکتورسازی در حال حاضر فقط محمدرضا آزادی جوان را به عنوان مهاجم تخصصی در اختیار دارد و احتیاج به جذب دو مهاجم دارد. وقتی به این موضوع نگاه می کنیم که از زمان جدایی استوکس و اروین تراکتورسازی در 3 مسابقه به میدان رفته و فقط دو گل زده و این آمار را با گل های زده این تیم در زمان حضور دو بازیکن بریتانیایی مقایسه می کنیم، می بینیم که احتیاج مبرم مهاجم گلزن و سطح بالا در تراکتورسازی وجود دارد.

از این رو آنها از لیگ برتر مهاجم خاصی را مد نظر ندارند و گفته می گردد رضا قوچان نژاد و مهدی طارمی گزینه های ایرانی سرخپوشان تبریزی برای تقویت خط حمله هستند.

در چنین شرایطی اگر تراکتورسازی یکی از این دو بازیکن را هم به خدمت بگیرد، یک مهاجم خارجی نیز جذب خواهد نمود. ضمن اینکه اگر گوچی و طارمی به هر دلیلی به تبریز نروند، جذب دو مهاجم خارجی در دستور کار باشگاه تراکتورسازی قرار می گیرد.

به همین خاطر با هماهنگی کادرفنی تراکتورسازی و نظر مستقیم محمد تقوی فهرستی از مهاجمان خارجی باکیفیت که رزومه قابل توجهی دارند به دست مسئولان باشگاه رسیده است.

زنوزی که در ابتدای فصل اعلام نموده بود خارجی هایی به ایران می آورد که فوتبال ایران تابه حال به خودش ندیده حالا باز هم امیدوار است بتواند در پنجره نقل و انتقالاتی نیم فصل مهاجمان خارجی خوبی مثل استوکس و اروین پیدا کند و با آنها قرارداد ببندد.

مالک تراکتورسازی همواره در گفت و گو با نزدیکانش اعلام نموده که می خواهد خارجی هایی در سطح استوکس و اروین یا بهتر از آن ها را به ایران بیاورد. بازیکنانی که بتوانند در نیم فصل دوم تراکتورسازی را در مسیر قهرمانی یاری نموده و در خط آتش سرخپوشان گره گشا باشند.

با این حال، احتمالا در روزهای اینده شاهد شروع مذاکرات تراکتوری ها با مهاجمان خارجی سطح بالا خواهیم بود و باید دید بازیکن غیر ایرانی دیگری که توسط مالک متمول تراکتور به ایران آورده می گردد، چه کسی است. او از بازیکنانی چون هری کین و وین رونی نام برده و همین موضوع در شبکه های اجتماعی دست مایه طنز شده اما مالک باشگاه ظاهراً مصمم است که حتی اگر این دو بازیکن را نیاورد، حداقل بازیکنانی در حد و اندازه آن ها را جذب کند اما اینکه چقدر در این راه موفق باشد، تعیین نیست.

420 - 11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 3 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 3 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4947

به "مذاکره تراکتور با هری کین و وین رونی حقیقت دارد؟" امتیاز دهید

8 کاربر به "مذاکره تراکتور با هری کین و وین رونی حقیقت دارد؟" امتیاز داده اند | 3.4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکره تراکتور با هری کین و وین رونی حقیقت دارد؟"

1 دیدگاه

ساسان 7 فروردین 1402

آیا حقیقت دارد که هرکین و وین رونی به تراکتور میایند

پاسخ به ساسان
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید