مطالبه مردم در فارس من به نتیجه رسید، زمان جدید آزمون های دانشگاه ها در سال 99 اعلام شد

به گزارش مجله نماشو، سازمان سنجش آموزش کشور برنامه زمانی جدید برگزاری آزمون های ورودی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سال 1399 را اعلام نمود.

مطالبه مردم در فارس من به نتیجه رسید، زمان جدید آزمون های دانشگاه ها در سال 99 اعلام شد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، سازمان سنجش آموزش کشور با انتشار جداولی، برنامه زمانی و تاریخ ثبت نام و برگزاری آزمون های سراسری این سازمان را گفت.

در اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشورآمده است: به اطلاع تمام متقاضیان آزمون های سراسری سال 1399 می رساند به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان عزیز و همچنین براساس جلسه روز 14 اردیبهشت ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، تاریخ برگزاری آزمون های سراسری سال 1399 این سازمان به توضیح جدول زیر مورد تصویب نهاده شد.

لذا داوطلبان ضروری است با توجه به تاریخ های اعلام شده و همچنین مندرجات اطلاعیه هایی که متعاقباً برای هر آزمون به وسیله پایگاه اطلاع رسانی این سازمان منتشر می گردد اقدام لازم را بعمل آورند.

براین اساس آزمون دکتری 26 تیر، آزمون کارشناسی ارشد 2 و 3 مرداد، آزمون سراسری 30 و 31 مرداد، آزمون های فنی حرفه ای و کارشناسی ناپیوسته نیز 14 شهریور برگزار می گردد.

هزاران مخاطب قبلاً با ثبت کمپین هایی خواهان تعویق آزمون های سراسری به علت شیوع کرونا شده بودند. این مطالبه شما مردم در فارس من خوشوقتانه با نظر مساعد مسؤلین همراه شد. مشروح کمپین های ثبت شده در این باره را در این گزارش بخوانید.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1084

به "مطالبه مردم در فارس من به نتیجه رسید، زمان جدید آزمون های دانشگاه ها در سال 99 اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مطالبه مردم در فارس من به نتیجه رسید، زمان جدید آزمون های دانشگاه ها در سال 99 اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید