طراحی لوگو: مهدوی کیا: جوانان خوبی داریم، هنوز به شرایط آرمانی نرسیده ایم

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم ملی امید فوتبال ایران می گوید بازیکنان تیمش همچنان به شرایط ایده آلی نرسیده اند.

طراحی لوگو: مهدوی کیا: جوانان خوبی داریم، هنوز به شرایط آرمانی نرسیده ایم

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

به گزارش خبرنگاران، مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم ملی امید ایران در حاشیه بازی دو تیم پیکان و نفت مسجد سلیمان و پس از تساوی بدون گل این دو تیم در رقابت های لیگ برتر اظهار کرد: بازی زیاد جالبی نبود. البته هفته اول لیگ است و طول می کشد تا تیم ها فرایند آرمانی خود را به دست آوردند.

او درباره شرایط تیم ملی امید گفت: شرایط خوب است اما ما از تیم های دیگر عقب هستیم. تیم های دیگر مدت ها است در اردو هستند و بازی تدارکاتی انجام دادند. ما این هفته هم بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم و امیدوارم بازی های خوبی انجام دهیم.

مهدوی کیا در مورد انجام نشدن بازی های تیم ملی امید در روز فیفادی گفت: این مسئله ای است که همواره بوده است. ما پیشنهاد دادیم و امیدواریم بازی های ما در فیفادی برگزار گردد.

سرمربی تیم ملی امید در مورد مسئله ای که تیم های لیگ برتر به خصوص تیم پیکان در مورد اضافه شدن بازیکنان شان به اردوی تیم ملی امید دارند، اعلام نمود: فدراسیون و سازمان لیگ برنامه ریزی کردند تا هیچکس ضرر نکند.

او درباره سطح بازیکنان تیم ملی امید گفت: ما جوانان خوبی داریم. بازیکنان ما پتانسیل خوبی دارند و باید برنامه ریزی بهتری صورت بگیرد تا بتوانیم به شرایط آرمانی برسیم و امیدوارم این اتفاق هر چه سریع تر رخ دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1903

به "طراحی لوگو: مهدوی کیا: جوانان خوبی داریم، هنوز به شرایط آرمانی نرسیده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی لوگو: مهدوی کیا: جوانان خوبی داریم، هنوز به شرایط آرمانی نرسیده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید