مهلت ثبت نام برای پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی تا 10 بهمن ادامه دارد

به گزارش مجله نماشو، طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی تهران مهلت شرکت در پانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1402-1401 تا دهم بهمن ماه ادامه دارد.

مهلت ثبت نام برای پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی تا 10 بهمن ادامه دارد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، طبق اعلام شرایط پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1402-1401 از سوی دانشگاه علوم پزشکی تهران، فرصت ثبت نام پانزدهمین دوره این پذیرش تا یکشنبه 10 بهمن ماه 1400 ادامه دارد و داوطلبان با مراجعه به سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران و اسکن مدارک مشروحه می توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

با توجه به رای 9 آذرماه 1400 هیات عمومی دیوان عدالت اداری، دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی مجاز به شرکت در آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی هستند؛ لذا داوطلبان سال آخر مقطع کارشناسی با ارائه گواهی اشتغال به تحصیل در سال آخر از دانشگاه مربوطه می توانند جهت شرکت در پانزدهمین دوره پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی سال تحصیلی 1402-1401 ثبت نام کنند.

برای این افراد در صورت قبولی در آزمون کتبی جهت شرکت در مرحله مصاحبه (تاریخ احتمالی مرحله مصاحبه شهریورماه 1401 است) ارائه مدرک فراغت از تحصیل با ذکر معدل کل کارشناسی 16 و بالاتر الزامی است.

ضمناً براساس بخشنامه نو سازمان وظیفه عمومی ناجا، ادامه تحصیل مشمولان دارای مدرک تحصیلی کارشناسی در مقطع دکتری پیوسته پزشکی بلامانع بوده و می توانند از معافیت تحصیلی استفاده کنند. (مشمول باید در فرجه یک ساله فراغت از تحصیل و فاقد غیبت باشد)

گفتنی است؛ تاریخ برگزاری آزمون متعاقبا از طریق سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 اسفند 1400 بروزرسانی: 28 اسفند 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2056

به "مهلت ثبت نام برای پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی تا 10 بهمن ادامه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام برای پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی تا 10 بهمن ادامه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید