موضوع جلسه نصیرزاده و مددی فاش شد، نام مدافع استقلال روی میز خبرنگاران

به گزارش مجله نماشو، رئیس هیات مدیره ماشین سازی امروز میهمان مدیرعامل استقلال بود، آن طور که به نظر می رسد او به عنوان نماینده باشگاه تراکتور برای جذب محمد دانشگر وارد مذاکره با مدیرعامل استقلال شده است.

موضوع جلسه نصیرزاده و مددی فاش شد، نام مدافع استقلال روی میز خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پس از آن که چند هفته قبل حضور هوشنگ نصیرزاده در باشگاه استقلال خبرساز شده بود، بار دیگر امروز رئیس هیات مدیره باشگاه ماشین سازی در محل ساختمان باشگاه استقلال حاضر شد و به ملاقات احمد مددی مدیرعامل آبی ها رفت.

هوشنگ نصیرزاده درباره علت حضورش در باشگاه استقلال گفت: آقای مددی دوست قدیمی و 10 ساله من است، ایشان در حوزه نفت فعالیت داشتند و من هم در آن جا حضور داشتم و باهم دوستی قدیمی داریم؛ ما در باشگاه پیکان و سایپا هم با یکدیگر همکاری داشتیم. این جا نه صحبت آقای دژاگه شده و نه بازیکن دیگری، بلکه فقط آمده بودم تا به آقای مددی سری بزنم و آن جا صحبت خیلی کوتاه و مختصری باهم داشتیم و راستش بازیکنی مدنظر باشگاه تراکتور بود که قرار بود آن بازیکن (از جمع بازیکنان استقلال) را به آن مجموعه اضافه نمایند که صحبت شد، قرار نهایی بر این شد که خود باشگاه تراکتور با بازیکن مدنظر صحبت کند.

او ادامه داد: چرا که بازیکن گویا دیگر مدنظر باشگاه استقلال نیست؛ نصیرزاده در پاسخ به خبرنگاری که نام محمد دانشگر را به عنوان گزینه تراکتور بیان نمود گفت: حالا ایشان هم هست و قرار شد صحبت گردد؛ چون باشگاه تراکتور احتیاج به مدافع دارد، اگر دانشگر بتواند در خط دفاعی یاری کند. در جریان انتقال محمد انصاری به تراکتور نیستم، آقای زنوزی از دوستان خوب من است و با همدیگر همکاری غیررسمی داریم و امیدوارم هستم این اتفاق بیفتد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 28 فروردین 1400 بروزرسانی: 28 فروردین 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1629

به "موضوع جلسه نصیرزاده و مددی فاش شد، نام مدافع استقلال روی میز خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موضوع جلسه نصیرزاده و مددی فاش شد، نام مدافع استقلال روی میز خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید