نشست اعضای جی 7 با هدف افزایش فشار بر روسیه و سوریه

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، سران گروه هفت امروز با هدف آنالیز افزایش فشارها و آنالیز وضع تحریم های بیشتر علیه دولت سوریه در ایتالیا با یکدیگر تبادل نظر و مذاکره خواهند کرد.

نشست اعضای جی 7 با هدف افزایش فشار بر روسیه و سوریه

بر اساس این گزارش، اعضای گروه هفت همچنین از شرکای خود مانند ترکیه، عربستان، امارات، اردن و قطر نیز برای شرکت در این نشست به عنوان مهمان دعوت نموده اند.

گفته می گردد از دیگر اهداف این نشست، آنالیز فشارهای بیشتر به دولت روسیه با هدف قطع حمایت و پشتیبانی مسکو از دولت سوریه خواهد بود.

به همین دلیل کشورهای انگلیس و کانادا به عنوان اعضای گروه هفت اعلام نموده اند که در صورت ادامه حمایت های روسیه از دولت سوریه و بشار اسد، تحریم های خود علیه مسکو را افزایش خواهند داد.

این درحالیست که زیگمار گابریل، وزیر خارجه آلمان نیز روز دوشنبه در این خصوص گفت: من فکر می کنم که باید موضعی واحد اتخاذ کرد و این مذاکرات ما باید هرآنچه که می توانیم برای بیرون کشیدن روسیه از پشت اسد دستکم تا جائیکه آنها حاضر به مشارکت در یافتن راهکار سیاسی شوند انجام دهیم.

وی اضافه کرد: الان زمان مناسبی برای مصاحبه در این خصوص است که چگونه جامعه بین المللی به همراه روسیه، ایران، عربستان، اروپا و آمریکا می تواند حرکتی رو به جلو به سوی فرآیند صلح در سوریه داشته و از گسترش عملیات نظامی بیشتر در این درگیری ها جلوگیری کنیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 600

به "نشست اعضای جی 7 با هدف افزایش فشار بر روسیه و سوریه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست اعضای جی 7 با هدف افزایش فشار بر روسیه و سوریه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید