نصیرزاده: تمرکزم روی کشتی کم نشده است، تا دبیر راضی نشود در سازمان لیگ هستم

به گزارش مجله نماشو، رئیس سازمان لیگ فدراسیون کشتی تاکید نمود که وقتی لیگ دوباره شروع گردد، سازمان لیگ، مدیر تمام وقت می خواهد اما او تا زمانی که دبیر راضی نگردد، در کشتی می ماند.

نصیرزاده: تمرکزم روی کشتی کم نشده است، تا دبیر راضی نشود در سازمان لیگ هستم

عبدالمهدی نصیرزاده در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، با اشاره به اینکه اولویت کشتی این روزها باید صرفا بازی های المپیک باشد، گفت: باید همه دست به دست دهیم تا موفقیت بچه های ما در المپیک رقم بخورد. ما هم در صندلی سازمان لیگ تمام کوشش ما این است که تیم آماده روانه مسابقات گردد. چند وقت پیش که به اتفاق وزیر در روز ولادت امیرالمومنین در اردوی کشتی گیران بودیم، شاهد صحبت های محمد بنا بودم که گفت برای اولین بار در تاریخ است که همه شرایط فراهم است و هیچ مسئله ای از نظر امکانات و مسائل رفاهی نداریم و این خیلی خوب است. ما هم نمی خواهیم با حاشیه سازی این آرامش را برهم بزنیم و دیگر صحبتی از جام باشگاه های دنیا مطرح نکردیم.

وی در مورد همکاری باشگاه ها در سال کرونا با فدراسیون کشتی برای برگزاری لیگ برتر، توضیح داد: طی این چند روز تقدیرنامه آماده کردیم که از آن باشگاه هایی که در کشتی سرمایه گذاری کردند و در سال سخت کرونا به ما یاری کردند قدردانی کنیم.

نصیرزاده در مورد تسویه حساب تیم های حاضر در لیگ با اعضای شان، گفت: در مورد آن چیزی که در سازمان لیگ ثبت شده ما وظیفه خودمان می دانیم پیگیری کنیم. بیشتر عدم پرداخت ها براساس توافق کشتی گیر با مسئول باشگاه است که توافق داخلی خودشان هست و ما هم نمی توانیم در آن دخالت کنیم. در مورد آن قراردادهایی که ثبت شده بیشترا هر گزارشی باشد پیگیری کردیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی در مورد اینکه به نظر می رسد بعد از سمت جدیدش، تمرکزش روی کشتی کم شده است، اعلام نمود: تمرکزم روی کشتی کم نشده بلکه فعالیت ما در این برهه زمانی زیاد نیست و درواقع کشتی بعد از لیگ برتر فعالیت خاصی ندارد. البته در این مدت که در فدراسیون بدنسازی بودم هر استانی رفتم در مورد کشتی هم صحبت کردم و به فکر کشتی بودم. اگر حامی اقتصادی بوده هدایت کردم که به سمت و سوی سرمایه گذاری سوق پیدا نمایند.

نصیرزاده سال 99 را برای خود سال نسبتا موفقیت آمیزی دانست و گفت: برگزاری لیگ در کرونا خاطره ماندگاری برای ما شد اما تلخی های خاص خودش را هم داشت و تلخ ترین آن از دست دادن عزیزان مان به خاطر کرونا بود. کوروش علیزاده در کشتی خیلی زحمت کشیده، خاطرات خوشی در لیگ از او داشتیم و همکار دانشگاهی ما بود که متاسفانه به خاطر کرونا از دستش دادیم. مرگ میناوند و انصاریان هم اتفاق تلخی بود که از خاطر ما فراموش نمی گردد. شیرین ترین اتفاق سال جاری هم کار کردن در کنار علی دبیر بود.

نصیرزاده در انتها درباره انتقاداتی که همچنان از حضور همزمان او در فدراسیون بدنسازی و سازمان لیگ کشتی می گردد، تاکید نمود: من کشتی را عاشقانه دوست دارم و هیچ حقوقی از این رشته دریافت نمی کردم ولی وقتی که به عنوان رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام انتخاب شدم طی 4-5 مرحله خواستم که دبیر ریاست سازمان لیگ را به فرد دیگری بسپارد چون در در کشتی قحط الرجال نیست و در عین حال گفتم من هم هر کاری و یاریی از دستم بربیاید، انجام خواهد داد ولی دبیر اصرار زیادی کرد و گفت که باشم. من هم وقتی دیدم روی ماندنم مُصر هست و نتوانستم دست رد بزنم. کار سختی هم هست، الان لیگ خالی هست ولی قطعا مسابقات آغاز گردد، مدیر تمام وقت می خواهد. من هم تا زمانی که دبیر راضی نگردد، کنار کشتی به عنوان رئیس سازمان لیگ هستم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1620

به "نصیرزاده: تمرکزم روی کشتی کم نشده است، تا دبیر راضی نشود در سازمان لیگ هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نصیرزاده: تمرکزم روی کشتی کم نشده است، تا دبیر راضی نشود در سازمان لیگ هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید