نظام بهداشتی برزیل در پرتگاه کرونا

به گزارش مجله نماشو، بیمارستان ها، سردخانه ها و گورستان ها در سرتاسر برزیل مملو از مبتلایان و قربانیان کرونا شده اند و این کشور در حال تبدیل شدن به یکی از کانون های اصلی این اپیدمی در دنیا است.

نظام بهداشتی برزیل در پرتگاه کرونا

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، مقامات پزشکی در ریودو ژانیرو و حداقل چهار شهر عظیم دیگر برزیل هشدار داده اند که نظام بیمارستانی آنها در حال فروپاشی هستند و یا دیگر ظرفیت پذیریش هیچ بیماری را ندارند.

به گزارش سی ان بی سی، متخصصان بهداشتی معتقدند شمار مبتلایان در این کشور 211 میلیون نفری خیلی بیشتر از آن چیزی است که گزارش می گردد.

با این وجود، ژائیر بولسونارو رئیس جمهور برزیل همچنان بر موضع خود مبنی بر کم خطر بودن ویروس کرونا اصرار دارد و و معتقد است نیازی به اقداماتی همانند فاصله گیری اجتماعی و یا قرنطینه نیست.

در مانوئس عظیمترین شهر آمازون مقامات گفتند به دلیل تعداد زیاد قربانیان کرونا مجبور شدند یک گور دسته جمعی حفر نمایند و کارگران روزانه 100 جسد را دفن می نمایند که سه برابر آمار قبل از شیوع کرونا است.

بر اساس آمار رسمی، تا به امروز نزدیک به 53 هزار نفر به ویروس کرونا در برزیل مبتلا شده اند و و بیش از 3600 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 938

به "نظام بهداشتی برزیل در پرتگاه کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظام بهداشتی برزیل در پرتگاه کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید