نفس در کانادا و آمریکا روی پرده می رود

به گزارش مجله نماشو، خبرگزاری مهر: محمد حسین قاسمی تهیه کننده فیلم سینمایی نفس به کارگردانی نرگس آبیار از فراهم کردن شرایط اکران همزمان در ایران، کانادا و آمریکا اطلاع داد.

نفس در کانادا و آمریکا روی پرده می رود

از سفر با تور ارزان کانادا لذت ببرید.

محمدحسین قاسمی یکی از تهیه کنندگان نفسدرباره اکران این فیلم سینمایی در دو کشور کانادا و آمریکا گفت: شرکت فرهنگی و هنری نورتابان یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی نفس است که پخش این فیلم را نیز به عهده دارد. این شرکت فرهنگی در نظر دارد همزمان با اکران در ایران، شرایط پخش نفس در دو کشور کانادا و آمریکا را فراهم کند.

وی اضافه کرد: طبق برنامه ریزی اجرا شده از سوی پخش کننده، نفس از تاریخ 22 مهرماه روی پرده می رود و احتمالا گروه سینمایی کوروش سرگروه آن خواهد بود.

تهیه کننده فیلم شیار 143 یادآور شد: همچنین با برنامه ریزی محمد صابری مدیرعامل شرکت نور تابان، طرح های ویژه ای جهت تبلیغات و اکران فیلم نفس در تهران و شهرستان داریم که می توان به اکران همزمان این فیلم در شهرهای بدون سینما اشاره نمود.

قاسمی تاکید نمود: زمان اکران فیلم شیار 143، تجربه پیروز نمایش همزمان فیلم در شهرهای بدون سینما را از سر گذراندیم. از همین رو همزمان با اکران فیلم نفس در تهران و شهرستان، در نظر داریم این فیلم سینمایی را در شهرهای بدون سینما نیز نمایش دهیم.

این تهیه کننده سینمای ایران در انتها صحبت های خود با اشاره به نمایش فیلم نفس برای اهالی فرهنگ و هنر گفت: بعد از انتها جشنواره فیلم فجر و دریافت بازخورد مخاطب، تصمیم گرفتیم فیلم نفس را برای اهالی فرهنگ و هنر و فرهیختگان در حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، سیاسی به نمایش بگذاریم تا بازخوردها را دریافت کنیم.

فیلم سینمایی نفس به کارگردانی نرگس آبیار و تهیه کنندگی شرکت فرهنگی هنری نورتابان، ابوذر پورمحمدی و محمدحسین قاسمی ساخته شده است. این فیلم در سی و چهارمین جشنواره ملی فیلم فجر که به دبیری محمد حیدری برگزار گردید، توانست سیمرغ زرین بهترین فیلم از نگاه ملی و سیمرغ بلورین نقش مکمل زن را از آن خود کند و در ادامه در جشنواره جهانی فیلم فجر به دبیری رضا میرکریمی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را دریافت کرد.

منبع: برترین ها
انتشار: 5 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 522

به "نفس در کانادا و آمریکا روی پرده می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفس در کانادا و آمریکا روی پرده می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید