نگاهی به نقل وانتقالات استقلال در نیم فصل، برنده دربی، باخت!

به گزارش مجله نماشو، تیم فوتبال استقلال در نیم فصل بیست ویکمین دوره لیگ برتر خروجی های زیادی داشت و دو بازیکن هم به این تیم اضافه شدند.

نگاهی به نقل وانتقالات استقلال در نیم فصل، برنده دربی، باخت!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، روز گذشته مهلت نقل وانتقالات نیم فصل لیگ برتر فوتبال به سرانجام رسید تا تیم ها آماده رقابت برای نیم فصل دوم شوند. باشگاه های استقلال و فولاد خوزستان بیشترین فعالیت را در نقل وانتقالات داشتند. فولاد ورودی های زیادی داشت و نفرات مثل عارف آقاسی، آرش رضاوند، مهدی شیری و ... را جذب کرد ولی استقلال با وجود صدرنشینی در لیگ برتر خروجی های زیادی داشت.

جدایی 8 بازیکن از استقلال با انتقاد بعضی پیشکسوتان این باشگاه روبه رو شد و آنها اعتقاد داشتند تیمی که مدعی قهرمانی است نباید این همه خروجی داشته باشد. استقلال در قبال 8 خروجی تنها صالح حردانی و عزیزبک آمانوف را جذب نموده است. فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال اما در واکنش به انتقادها گفته که نفراتی مثل عارف آقاسی، امین قاسمی نژاد و بابک مرادی در فهرست خروج نبودند و به درخواست خودشان جدا شدند. او بعلاوه از دو خرید خود دفاع کرد و مدعی شد که بعدها همه می فهمند چه بازیکنان با کیفیتی را جذب نموده است.

در زیر نگاهی به ورودی و خروجی های استقلال داریم:

ورودی ها: صالح حردانی و عزیزبک آمانوف

خروجی ها: بابک مرادی، محمدرضا آزادی، فردین رابط، رشید مظاهری، متین کریم زاده، عارف آقاسی، آرش رضاوند و امین قاسمی نژاد.

مرادی: این بازیکن به علت نیمکت نشینی درخواست جدایی کرد و به طرفدار پیوست.

آزادی: مهاجم استقلال در نیم فصل تنها در یک ملاقات به میدان رفت و در فهرست خروج نهاده شد. آزادی از جمله بازیکنانی است که نتوانسته به تیم دیگری برود.

رابط: این بازیکن برای دومین بار در دو فصل اخیر به صورت قرضی راهی پدیده مشهد شد.

مظاهری: 13 هفته خانه نشینی کافی بود تا دروازه بان آبی پوشان به دیگر تیم مدعی یعنی سپاهان برود.

کریم زاده: بازیکن جوان آبی پوشان با حضور ابوالفضل جلالی و جعفر سلمانی جایی در ترکیب نداشت و به صورت قرضی به نساجی مازندران پیوست.

آقاسی و رضاوند: این دو بازیکن در فهرست خروج نبودند ولی آقاسی به علت مسائل خانوادگی درخواست جدایی داد و رضاوند هم به علت انتقادها از او در صفحات مجازی تصمیم به جدایی گرفت. رضاوند به صورت قرضی به فولاد پیوست.

قاسمی نژاد: وقتی قاسمی نژاد به استقلال پیوست، فرزاد مجیدی از پیروزی در دربی نقل وانتقالات صحبت کرد ولی دوری از ترکیب آبی پوشان باعث شد تصمیم به جدایی بگیرد و به صورت قرضی راهی گل گهر سیرجان گردد تا برنده دربی نقل وانتقالات، بازنده ای بیش نباشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5020

به "نگاهی به نقل وانتقالات استقلال در نیم فصل، برنده دربی، باخت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به نقل وانتقالات استقلال در نیم فصل، برنده دربی، باخت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید