نیلسون:پرسپولیسی ها به من دروغ گفتند، تا اواسط دی ماه به آنها برای تسویه حساب وقت می دهم

به گزارش مجله نماشو، دیگر حاضر نیستم حتی یک یورو به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهم و اگر آن اتفاق رخ بدهد و به سمت شکایت بروم، همه 90 هزار دلار به علاوه غرامت را طلب می کنم

نیلسون:پرسپولیسی ها به من دروغ گفتند، تا اواسط دی ماه به آنها برای تسویه حساب وقت می دهم

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

باشگاه پرسپولیس در میانه فصل چهاردهم با نیلسون، دروزه بان برزیلی خود خداحافظی کرد. این اتفاق با درخواست حمید درخشان سرمربی وقت تیم رقم خورد.

به گزارش خبرآنلاین، او از مدیران باشگاه خواست تا نیلسون را از لیست کنار گذاشته و مسعود همامی را به پرسپولیس بیاورند و با زوج سوشا مکانی و همامی، فصل را ادامه بدهند. این اتفاق تماما به ضرر سرخپوشان شد زیرا آنها امنیت خط دروازه را از دست دادند و در نهایت همامی از باشگاه بابت فقط یک بازی 800 میلیون تومان گرفت و سوشا هم با عجیب ترین شکل ممکن از جمع پرسپولیسی ها جدا شد.

با این حال نیلسون از 5 سال پیش تا به حال هنوز از پرسپولیسی ها طلبکار است. طلب او بیش از 20 هزار دلار نمی گردد اما همین مبلغ را هم پرسپولیسی ها پرداخت نمی نمایند.

این در حالی است که او می گوید بیشتر از 70 هزار دلار به باشگاه تخفیف داده و حالا در انتظار دریافت 20 هزار دلار باقی مانده است و اگر این اتفاق رخ ندهد، با شکایت دوباره به فیفا، درخواست 90 هزار دلار کامل به علاوه غرامت دیرکرد پرداخت پول می نماید.

او در این مورد گفت: من علاقه خاصی به پرسپولیس داشته و دارم و می خواهم روزی برای ادامه مربی گری به این تیم بیایم اما رفتار بدی با من شد. رفتاری که اصلا انتظارش را نداشتم. آنها به من دروغ گفتند.

نیلسون اضافه نمود: وقتی پرسپولیس درگیر حضور در یک تورنمنت بین المللی (لیگ قهرمانان آسیا) بود، مدیران باشگاه از من تخفیف خواستند تا فورا به صورت نقدی تسویه نموده و شکایتم را خنثی نمایند.

من همان زمان، تخفیف بسیار خوبی به آنها دادم به این خیال که نقدا تسویه حساب کنم اما بعد از تخفیف، هیچ پولی به حسابم واریز نشد و حالا 20 هزار دلار طلبکار هستم. وکیلم با مدیران باشگاه صحبت کرد و آنها خواهان آن شدند تا من 5 هزار دلار بگیرم و دیگر شکایتم را پیگیری نکنم اما من تمام پولم را می خواهم و تا قبل از ژانویه (اواسط دی ماه) اگر به پولم نرسم، شکایتم را دوباره بدون تخفیف اولیه دنبال می کنم.

دیگر حاضر نیستم حتی یک یورو به باشگاه پرسپولیس تخفیف بدهم و اگر آن اتفاق رخ بدهد و به سمت شکایت بروم، همه 90 هزار دلار به علاوه غرامت را طلب می کنم. او در نهایت گفت: من چند سال در پرسپولیس بازی کردم و آمار می گوید دروازه بان خوبی برای این تیم بودم. حالا هم چیزی غیر از حقم نمی خواهم. انتظارم این است که با احترام بیشتری با من رفتار گردد. امیدوارم آنها، شرایط مرا درک نمایند و پولم را بدهند. من هم قول می دهم دیگر شکایتی از باشگاه نداشته باشم اما اگر غیر از این باشد، مجبور می شوم دست به کار دیگری بزنم.

منبع: عصر ایران
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 759

به "نیلسون:پرسپولیسی ها به من دروغ گفتند، تا اواسط دی ماه به آنها برای تسویه حساب وقت می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیلسون:پرسپولیسی ها به من دروغ گفتند، تا اواسط دی ماه به آنها برای تسویه حساب وقت می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید