هشدار به کنکوری ها، اعتراف فروشنده سوالات جعلی کنکور در فضای مجازی

به گزارش مجله نماشو، فروشنده سوالات جعلی کنکور در فضای مجازی پس از دریافت 7 میلیون تومان آن ها را بلاک میکرد.

هشدار به کنکوری ها، اعتراف فروشنده سوالات جعلی کنکور در فضای مجازی

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، در حاشیه اجرای دومین مرحله از طرح اقتدار نیروی انتظامی در شهر تهران تعدادی از اراذل و اوباش و مجرمان و متخلفان فعال در فضای مجازی به وسیله پلیس دستگیر شدند.

در میان متهمان دستگیر شده به وسیله پلیس متهم جوانی وجود داشت که به گفته افسر رسیدگی به پرونده، فروشنده سوالات جعلی کنکور به داوطلبان بوده است.

متهم در ازای دریافت 7 تا 8 میلیون تومان از مراجعان به صفحه مجازی اش در صفحات مختلف شبکه های اجتماعی که به صورت غیر حضوری برای وی واریز می شده است، در اغلب موارد آن ها را بلاک مینموده و یا سوالات جعلی را برایشان ارسال مینموده است.

در ادامه این گزارش فیلمی کوتاه از اعترافات فروشنده سوالات جعلی کنکور در فضای مجازی را مشاهده می کنید که شاکیان متعددی هم در این خصوص از وی طرح شکایت نموده اند.

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی مرکز در جریان این مرنام گفت: 20 نفر از فروشندگان سوالات جعلی کنکور به داوطلبان کنکور به وسیله پلیس شناسایی و طی روز های گذشته دستگیر شده و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی به داوطلبان کنکور و خانواده آن ها توصیه کرد فریب شیادان و کلاهبرداران فضای مجازی را درباره فروش سوالات کنکور نخورند و به هیچ نام برای آن ها پول واریز نکنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 تیر 1400 بروزرسانی: 26 تیر 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1776

به "هشدار به کنکوری ها، اعتراف فروشنده سوالات جعلی کنکور در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به کنکوری ها، اعتراف فروشنده سوالات جعلی کنکور در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید