هفتمین نامه رئیس دیوان محاسبات، اولویت های قانونی وزارت نفت به اطلاع وزیر رسید

به گزارش مجله نماشو، رئیس دیوان محاسبات کشور در راستای ارسال نامه نظارتی به دستگاه های اجرایی، هفتمین نامه شامل اولویت های قانونی را برای وزیر نفت ارسال کرد.

هفتمین نامه رئیس دیوان محاسبات، اولویت های قانونی وزارت نفت به اطلاع وزیر رسید

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، مهرداد بذرپاش در ادامه نامه های جداگانه ای که در راستای منویات امام خامنه ای و شعار سال (فراوری، پشتیبانی ها مانع زدایی ها)، عملکرد 7 قانون مرتبط با فراوری، ابعاد مقررات و آئین نامه ها و موضوع ترک فعل به دولتمردان ارسال نموده است، هفتمین نامه را برای وزیر نفت امضا کرد.

در نامه رئیس کل دیوان محاسبات کشور خطاب به اوجی آمده است: علیرغم اقداماتی که برای اجرای بعضی احکام مندرج در قانون اجرا شده است، اما سازوکار های بورس انرژی در خرید و فروش نفت خام و میعانات گازی و فرآورده های نفتی، فراوری فرآورده های سبک تر، خدمات سوخت رسانی به کشتی ها (بانکرینگ) و خدمات جانبی آن در خلیج فارس و دریای عمان، ایجاد ظرفیت جذب، توسعه فناوری های اولویت دار نفت، گاز و پتروشیمی به اهداف مدنظر نرسیده اند.

بذرپاش با تاکید بر اولویت بندی اقدامات اجرایی در وزارت نفت، اعلام نموده است که مبنای رسیدگی دیوان محاسبات در حوزه های اقتصادی و رعایت و عملکرد، اجرای قوانین و اسناد بالادستی، ارتقای شفافیت، مبارزه با فساد، حذف قوانین مزاحم و تحقق شعار سال 1400 خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 مهر 1400 بروزرسانی: 6 مهر 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1872

به "هفتمین نامه رئیس دیوان محاسبات، اولویت های قانونی وزارت نفت به اطلاع وزیر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفتمین نامه رئیس دیوان محاسبات، اولویت های قانونی وزارت نفت به اطلاع وزیر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید