همایش مرزهای علوم زیستی در پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار می گردد

به گزارش مجله نماشو، سومین همایش مرزهای علوم زیستی از سوم تا پنج دی ماه سال جاری در پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار می گردد.

همایش مرزهای علوم زیستی در پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار می گردد

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، سومین همایش مرزهای علوم زیستی از تاریخ سوم تا پنج دی ماه سال جاری در پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار می گردد.

پژوهشکده علوم زیستی پژوهشگاه دانش های بنیادی در سال 1391 به منظور انجام پژوهش های بین رشته ای در حوزه علوم زیستی و پژوهش در باب پرسش های بنیادین زیستی پدید آمد. این پژوهشکده، از سال های گذشته برای آشنایی با جدیدترین پژوهش ها در مرزهای علوم زیستی اقدام به برگزاری همایش مرزهای علوم زیستی نموده است.

بر اساس اعلام سایت پژوهشکده علوم زیستی پژوهشگاه دانش های بنیادی، سخنرانان این همایش محققانی از دانشگاه های کالیفرنیا، پژوهشگاه رویان، دانشگاه استنفورد، دانشگاه لایدن هلند، دانشگاه مارکوئت، دانشگاه تهران، دانشگاه اوپسالا سوئد، انستیتو سرطان دانا فاربر، دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه بوستون هستند. علاوه بر آن، چهار محقق دیگر به صورت ویدئو کنفرانس از دانشگاه های هاروارد، ییل و مریلند و همچنین از مدرسه پزشکی هاروارد در این رویداد سخنرانی می نمایند.

مهلت ثبت نام برای شرکت در این همایش تا فردا، 26 آذر ماه و محل برگزاری آن در پژوهشگاه دانش های بنیادی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 752

به "همایش مرزهای علوم زیستی در پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش مرزهای علوم زیستی در پژوهشگاه دانش های بنیادی برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید