هواوی قاتل یوتیوب و دیگر سرویس های گوگل

به گزارش مجله نماشو، مدیرکل شعبات هندی Huawei и Honor متذکر شد که شرکت Honor در حال مذاکره با برنامه نویسان 150 اپلیکیشن محبوب در هند است تا آنها را به پلتفرم خود جذب کند و به طراحی قاتل سرویس های گوگل دست بزند.

هواوی قاتل یوتیوب و دیگر سرویس های گوگل

برنامه نویسان هندی به شرکت چینی هواوی برای عملی کردن نقشه های خود یاری خواهند کرد. شرکت چینی هواوی میخواهد با یاری برنامه نویسان هندی جایگزینی برای یوتیوب وجی میل و دیگر سرویس های گوگل ایجاد کند.

مدیرکل شعبات هندی Huawei и Honor متذکر شد که شرکت Honor در حال مذاکره با برنامه نویسان 150 اپلیکیشن محبوب در هند است تا آنها را به پلتفرم خود جذب کند و به طراحی قاتل سرویس های گوگل دست بزند.

شرکت چینی میخواهد برنامه هایی برای اسمارت فون ها دریافت کند که می توان از آن ها در اسکوسیستم سرویس های هواوی استفاده کرد. بیشتر برنامه های کلیدی مانند رهگیری،مسنجر،سیستم پرداخت تا انتها دسامبر آماده خواهند شد.

شرکت چینی میخواهد نه فقط با برنامه نویسان هندی بلکه با اروپایی ها همکاری بکند. بر طبق ارزیابی نشریه نامبرده، اکوسیستم برنامه هواوی دارای یک میلیون برنامه نویس به ثبت رسیده در سراسر دنیا است. بطور معین در هند دستمزد همگرایی برنامه با اکوسیستم چینی تا 17 هزار دلار است.

شرکت چینی به دلیل فقدان مجوز که یکی از مفاد فهرست تحریمی آمریکاست، نمی تواند از سرویس های گوگل بر اساس پلتفرم های خود استفاده کند.

منبع: اسپوتنیک

منبع: فرادید
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 783

به "هواوی قاتل یوتیوب و دیگر سرویس های گوگل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواوی قاتل یوتیوب و دیگر سرویس های گوگل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید