واکنش لندن به اخراج دیپلمات های اروپایی توسط مسکو

به گزارش مجله نماشو، وزیر امور خارجه انگلیس به اقدام مسکو در اخراج سه دیپلمات اروپایی واکنش نشان داد.

واکنش لندن به اخراج دیپلمات های اروپایی توسط مسکو

با ما سفر کنید و با قیمت تور اروپا تابستان 1400 از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، دومینیک راب وزیر خارجه انگلیس شامگاه آدینه از اقدام روسیه در اخراج سه دیپلمات اروپایی که در تظاهرات غیرقانونی در روسیه مشارکت نموده بودند انتقاد کرد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزیر خارجه انگلیس اقدام مسکو در اخراج دیپلمات های اروپایی را تلاشی ناپخته توصیف کرد که هدف آن فعالان مخالف است.

راب در پیغام توییتری نوشت: اخراج دیپلمات های آلمانی، لهستانی و سوئدی از روسیه که به سادگی در حال اجرا وظیفه شان بودند تلاشی ناپخته برای منحرف کردن توجه ها از اقدام روسیه در هدف قرار دادن رهبران مخالف، معترضان و روزنامه نگاران است.

وزارت خارجه روسیه روز آدینه گفت که مسکو سه دیپلمات آلمانی، لهستانی و سوئدی را که در تظاهرات غیرقانونی در حمایت از الکسی ناوالنی مشارکت داشتند اخراج نموده است.

بر اساس اعلام وزارت خارجه روسیه، این سه دیپلمات عنصر نامطلوب شناخته شده و به زودی این کشور را ترک خواهند کرد.

در بیانیه وزارت خارجه روسیه آمده است: طرف روسی انتظار دارد که در آینده هیئت های دیپلماتیک پادشاهی سوئد، جمهوری لهستان و جمهوری فدرال آلمان و پرسنل آنها، دقیقا از معیارهای قانون بین المللی تبعیت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1521

به "واکنش لندن به اخراج دیپلمات های اروپایی توسط مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش لندن به اخراج دیپلمات های اروپایی توسط مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید