وزارت علوم مرکز نوآوری دانشگاه لرستان را تقویت می نماید

به گزارش مجله نماشو، معاون وزیر علوم گفت: وزارت علوم مرکز نوآوری دانشگاه لرستان را تقویت کند تا کسب و کارهای نو، اشتغال برای فارغ التحصیلان و انجام کارهای دانش بنیان و دانش پایه در این مرکز نوآوری انجام گردد.

وزارت علوم مرکز نوآوری دانشگاه لرستان را تقویت می نماید

به گزرش گروه استان های خبرنگاران، علی خطیبی، معاون وزیر علوم، پیرامون مرکز نوآوری دانشگاه لرستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دانشگاه لرستان ظرفیت خیلی خوبی برای استان داشته است و از این جهت که رشته ها و اساتید خوبی دارد باید بین نیازهای حوزه های صنایع، کشاورزی و دامداری و ... ارتباط پیدا گردد.

وی با بیان اینکه جامعه و عموم مردم لرستان باید از خدمات علمی دانشگاه بهره مند شوند، توضیح داد: مرکز نوآوری در دانشگاه لرستان ایجاد شده است که قرار شد وزارت علوم این مرکز را تقویت کند تا کسب و کارهای نو، اشتغال برای فارغ التحصیلان و انجام کارهای دانش بنیان و دانش پایه در این مرکز نوآوری انجام گردد.

معاون وزیر علوم گفت: در پروژه های عمرانی که در دانشگاه لرستان در حال اجرا است با توجه به سفر هیئت دولت به استان چندین پروژه عمرانی در این دانشگاه تعریف شده که با حضور رئیس جمهور اعلام می شوند.

خطیبی اعلام کرد: بعضی پروژه های نیمه تمام دانشگاه لرستان در امسال تکمیل خواهد شد که یکی از این پروژه ها شامل ساخت خوابگاه متاهلین برای دانشجویان دانشگاه، تقاطع غیر همسطح در محل ورودی دانشگاه لرستان و چندین پروژه دانشکده ای که جز مصوبات این سفر خواهد بود اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 دی 1400 بروزرسانی: 26 دی 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1990

به "وزارت علوم مرکز نوآوری دانشگاه لرستان را تقویت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت علوم مرکز نوآوری دانشگاه لرستان را تقویت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید