وزرای خارجه روسیه و جمهوری آذربایجان درباره قره باغ رایزنی کردند

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تاس، وزرای خارجه روسیه و جمهوری آذربایجان امروز شنبه تلفنی در مورد آخرین تحولات مرتبط با فرایند اجرای توافق آتش بس در منطقه قره باغ مصاحبه کردند.

وزرای خارجه روسیه و جمهوری آذربایجان درباره قره باغ رایزنی کردند

جهت دریافت خدمات هزینه ساخت ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

وزارت امور خارجه روسیه با صدور بیانیه ای درباره مصاحبهی تلفنی سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه این کشور با جیحون بایرام اوف وزیر خارجه جمهوری آذربایجان اظهار داشت: طرفین در مورد موضوعات بین المللی و دوجانبه، فعالیت های صلح بانان روس در قره باغ و اجرای عملی بیانیه سه جانبه سران باکو- ایروان- مسکو درباره حل و فصل مناقشه قره باغ مصاحبه کردند.

این در حالیست که وزارت دفاع ارمنستان ساعاتی پیش از شروع مجدد حملات ارتش جمهوری آذربایجان به جنوب منطقه قره باغ اطلاع داد.

دور جدید درگیری های نظامی میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان که از ششم مهر ماه شروع شده بود، ماه گذشته با میانجیگری روسیه و امضای توافق صلح میان روسای جمهوری روسیه و آذربایجان و همچنین نخست وزیر ارمنستان به سرانجام رسید.

به موجب این توافق، ارمنستان متعهد به خروج از مناطق اشغالی جمهوری آذربایجان شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1396

به "وزرای خارجه روسیه و جمهوری آذربایجان درباره قره باغ رایزنی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزرای خارجه روسیه و جمهوری آذربایجان درباره قره باغ رایزنی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید