وزیر کشاورزی: افزایش قیمت مرغ کاذب است

به گزارش مجله نماشو، زیر جهاد کشاورزی گفت: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده در وزارت جهاد کشاورزی با تولید و تامین نهاده های دامی مورد نیاز در سطح کشور اجازه کمبود گوشت و تخم مرغ را در سفره های مردم نخواهیم داد.

وزیر کشاورزی: افزایش قیمت مرغ کاذب است

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری تسنیم، کاظم خاوازی شامگاه دوشنبه در بازدید از کشتارگاه صنعتی اردبیل گفت: در روزهای اخیر شاهد افزایش قیمت گوشت و تخم مرغ هستیم که این افزایش قیمت ها کاذب بوده و هیچ توجیهی ندارد و باید با توجه به مقررات و ضوابط ستاد تنظیم بازار اقدامات لازم عملیاتی شود.

وی تامین امنیت غذایی مردم را ضروری دانست و افزود: با توجه به ضرورت و الزامی بودن تامین امنیت غذایی مردم و مسئولیت وزارت جهاد کشاورزی در این راستا برای استمرار تولید محصولات کشاورزی و دامی برنامه ریزی های لازم صورت می گیرد.

خاوازی با بیان اینکه برای تامین اقلام مورد نیاز مردم در تلاش هستیم، شرح داد: بر اساس برنامه ریزی و هماهنگی اجرا شده در وزارت جهاد کشاورزی با تولید و تامین نهاده های دامی مورد نیاز در سطح کشور اجازه کمبود گوشت و تخم مرغ را در سفره های مردم نخواهیم داد.

وزیر جهاد کشاورزی تقویت چرخه توزیع نهاده های دامی در کشور خبر داد و افزود و بیان نمود : در حال حاضر با تقویت چرخه توزیع نهاده های دامی در مناطق مختلف کشور شاهد افزایش میزان این نهادها در کشور و به وفور یافته شدن آن هستیم.

وی با اشاره به قیمت گوشت مرغ در بازار اظهار کرد: وزارت جهاد کشاورزی بیشتر در حوزه تولید بهداشت و سلامت و جهش تولید در محصولات کشاورزی فعالیت های ویژه ای دارد و بنابراین باید در تلاش باشیم تا گوشت مرغ نیز در بازار به وفور یافته شود.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 11 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1171

به "وزیر کشاورزی: افزایش قیمت مرغ کاذب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشاورزی: افزایش قیمت مرغ کاذب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید