پاری سن ژرمن ، موناکو ، یک برد تا قهرمانی!

به گزارش مجله نماشو، تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و موناکو در چارچوب ملاقات فینال جام حذفی فرانسه به مصاف هم خواهند رفت.

پاری سن ژرمن ، موناکو ، یک برد تا قهرمانی!

به گزارش ، تیم های فوتبال پاری سن ژرمن و موناکو، چهارشنبه شب و در چارچوب ملاقات فینال جام حذفی فوتبال فرانسه به مصاف هم می فرایند. ملاقاتی که شاید تنها جامی باشد که این 2 تیم در این فصل از مسابقات فوتبال فرانسه می توانند به دست آورند.

در یک طرف این مسابقه تیم متمول پاری سن ژرمن حضور دارد. تیمی که با 9 اسم قهرمانی در تاریخ مسابقات جام حذفی فرانسه پر افتخار ترین باشگاه در تاریخ این مسابقات است و در صورت قهرمانی می تواند اولین باشگاهی باشد که قهرمانی های خود را در جام حذفی فرانسه 2 رقمی می نماید.

شاگردان پوچتینو که در 7 فصل گذشته 6 بار اسم قهرمانی جام حذفی فرانسه را به دست آورده اند، امیدوارند که این بار با راهنمایی سرمربی آرژانتینی خود، یعنی پوچتینو قهرمان این مسابقات شوند.

پوچتینو، سرمربی پاریسی ها که از هفته هفدهم لیگ یک فوتبال فرانسه راهنمایی این تیم را بر عهده گرفت، با قهرمانی در جام حذفی فرانسه می تواند دومین جام تاریخ مربیگری خود را باز هم با پاری سن ژرمن کسب کند. پوچتینو در روز های اول مربیگری خود در پاری سن ژرمن پیروز به قهرمانی در سوپرکاپ این کشور هم شده بود.

در طرف دیگر این مسابقه، شاگردان نیکو کواچ در موناکو در مسابقات این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشته اند و حتی تا یک هفته مانده به سرانجام رقابت های لیگ، همچنان شانس قهرمانی را دارند، امیدوارند که با شکست تیم پاریسی اولین جام خود را در مسابقات جام حذفی پس از قهرمانی این تیم در این مسابقات و در سال 2003 کسب نمایند.

نکته جالب تقابل های این 2 تیم در این فصل، شکست تیم پاری سن ژرمن در 2 بازی رفت و برگشت مقابل تیم فوتبال موناکو است. پاریسی ها یک بار با راهنمایی توخل و یک بار هم با حضور پوچتینو روی نیمکت خود مقابل تیم فوتبال موناکو شکست خورده اند.

تیم فوتبال موناکو در تاریخ جام حذفی فرانسه تنها یک بار پیروز به کسب قهرمانی این مسابقات شده است.

تیم های فوتبال موناکو و پاری سن ژرمن، چهارشنبه شب از ساعت 23:45 دقیقه در استادیوم استادو فرانس به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1835

به "پاری سن ژرمن ، موناکو ، یک برد تا قهرمانی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاری سن ژرمن ، موناکو ، یک برد تا قهرمانی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید