پاسخ بانک سپه برای دارندگان سهام عدالت ، بیشتر پول سهام پرداخت شده است

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، دو ماه از شروع آزادسازی سهام عدالت و بیش از یک ماه از شروع فرایند فروش سهام عدالت از طریق بانک ها می گذرد، اما عدم واریز وجوه حاصل از فروش سهام موجب نارضایتی مشتریان از بانک ها شده است.

پاسخ بانک سپه برای دارندگان سهام عدالت ، بیشتر پول سهام پرداخت شده است

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

یکی از این بانک ها سپه است که سهامدارانی که با مراجعه به این بانک درخواست فروش داده اند نسبت به عدم دریافت پول سهام خود گله مند هستند.

عظیم ثابت، مدیرعامل کارگزاری بانک سپه در واکنش به گله مندی مشتریان خود گفت: به خاطر ملاحظاتی که کلیت نظارم و ضرورتی که برای آزادسازی وجود داشت، طبیعتا سازمان بورس، شرکت سپرده گذاری مرکزی و همه نهادهای درگیر در این موضوع همکاری کردند که این فرایند اجرا شود، اما طبیعتا به علت این که در این کار عجله صورت گرفت، فرایندها به شکل کامل تشریح نشده بود، از سوی دیگر نیز حتی سهامداران عدالت برای آن توجیه نشدند و بازار سرمایه را نمی شناختند، بانک ها هم که پذیرنده سهامداران بودند و شرکت سپرده گذاری که مجری این کار بودند با عجله اقدامات را انجام دادند.

وی ادامه دارد: اطلاعات برخی از سهامداران ناقص بوده و حتی تعداد سهام معین نبود که طبیعتا این مسائل ابهاماتی را به وجود آورد که در حال برطرف شدن است. یعنی تا این جا مسائل به وجود آمده به علت ناهماهنگی ها، شتاب و تعجیل در فرایندها بوده است

ثابت در خصوص واریزی های بانک سپه گفت: به تدریج مبالغ در حال واریز است و ما هم در تلاش هستیم که مبالغ کم باقی مانده نیز با هماهنگی شرکت سپرده گذاری و سازمان بورس واریز کنیم، یعنی ما بیشتر مواردی که از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی واریز شده به بانک برگرداندیم و به حساب سهامداران واریز شده است.

وی شرح داد: در حال پیگیری هستیم تا موارد باقی مانده که به نسبت خیلی مبلغ کمتر هم هست، بتواینم واریز کنیم تا سهامداران سهام عدالت به منابع خود دست یابند.

ثابت در سرانجام شرح داد: ما سعی کردیم که سهام را در قیمت بالا و صف خرید بفروشیم ولی بازار غیرقابل پیش بینی و نوسانات نیز جز بازار است، با توجه به بازار ممکن است سهمی را برای فردی گرانتر یا ارزان تر فروخته شود چون بازار لحظه ای است، اما سهامداران سهام عدالت بدانند که کارگزاران تلاش می کنند که به بهترین قیمت سهام آنها را بفروشند که ما نیز سعی کردیم به نحوی سهام را بفروشیم که مشتریان متضرر نشوند.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 شهریور 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1158

به "پاسخ بانک سپه برای دارندگان سهام عدالت ، بیشتر پول سهام پرداخت شده است" امتیاز دهید

6 کاربر به "پاسخ بانک سپه برای دارندگان سهام عدالت ، بیشتر پول سهام پرداخت شده است" امتیاز داده اند | 2.7 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ بانک سپه برای دارندگان سهام عدالت ، بیشتر پول سهام پرداخت شده است"

3 دیدگاه

من 26 مهر 1399

خواهش میکنم دیگه تصویه حساب کنید

پاسخ به من

کاظم 14 شهریور 1399

من نزدیک هفتاد روزه که سی درصد از سهام یک میلیونی خودم رو به بانک سپه فروختم که در مجموع هشتا واریزی به مبلغ پانصد ششصد تومن بحساب زدن الانم ده روزه هیچی واریزی نداشتم یعنی تو این مدت نتونستم سهام بفروشم و اگه سفارش نیست خب واسه خبرگزاریهای دیگه هم نباید باشه
خدایی اگه لازم نداشتم نمیفروختم

پاسخ به کاظم

سپه واریزکن 11 شهریور 1399

سلام من فقط یه خواهشی از سایت های خبری دارم تورو بخدا اگر خدایی قبول دارید انسانیت حالیتون میشه وجدان میشناسیدچیه اینقدر دروغ این مدیران کارگزاری هارو تیتر نکنید بخدا دروغ بیشترپولها رو دادن بخدا دروغ غ غ غ غ .

پاسخ به سپه واریزکن
* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید