پلمپ چهار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در نیشابور

به گزارش مجله نماشو، چهار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی در نیشابور به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه های بهداشتی پلمپ شدند.

پلمپ چهار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در نیشابور

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: با هدف برخورد قاطع با واحد هایی که موازین بهداشتی را در اجرای گام دوم برنامه کووید19 رعایت نمی کنند همکاران بهداشت محیط این شهرستان سه واحد قنادی، آبمیوه و بستنی فروشی و یک واحد کبابی را پلمپ کردند.

مهندس سعید یگانه پور اضافه کرد: برای اقدامات کنترلی و پیشگیرانه کرونا ویروس و اجرای گام دوم فاصله گذاری اجتماعی، بازرسان بهداشت محیط به منظور نظارت و کنترل بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت توسط اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی اقدامات بازرسی و نظارت را انجام می دهند.

مهندس هادی رستمی کارشناس بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی نیشابور نیز گفت: کلیه نکات بهداشتی و بخشنامه ها در مبارزه با بیماری کرونا به واحد های صنفی اطلاع رسانی شده و این واحد های صنفی، به دلیل عدم رعایت بهداشت فردی و همچنین توزیع و نگهداری مواد غذایی در شرایط غیربهداشتی که می تواند موجب گسترش ویروس کرونا شود، پلمپ شدند.

این کارشناس از صدور اخطار های بهداشتی به سایر اصناف متخلف نیز خبر داد که در صورت بی توجهی به رفع مسائل طبق قوانین با آنها برخورد خواهد شد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 15 آذر 1399 بروزرسانی: 15 آذر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1366

به "پلمپ چهار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در نیشابور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پلمپ چهار مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف در نیشابور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید