کردستان ، ورود سیلاب به واحدهای مسکونی و تجاری

به گزارش مجله نماشو، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان گفت: سیلاب ناشی از بارش رگباری باران شب گذشته(4اردیبهشت 99) در این استان باعث ورود آب به بعضی منازل و واحدهای تجاری شهروندان شد.

کردستان ، ورود سیلاب به واحدهای مسکونی و تجاری

جهت دریافت خدمات پتینه کاری ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد فلاحی اظهارکرد: پدیده غالب روز گذشته در استان کردستان بارندگی و رعد و برق بود که اغلب در سنندج، مریوان و قروه باعث ورود آب ناشی از سیلاب به منازل شد.

وی افزود: در سنندج این بارش ها موجب آبگرفتگی معابر و ورود آب به چندین مغازه در بهاران و نیز آبگرفتگی معابر و ورود روانآب به چندین واحد مسکونی در ناحیه منفصل شهری حسن آباد شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کردستان افزود: در قروه نیز آبگرفتگی معابر و ورود آب به چهار واحد مسکونی گزارش شده و به شبکه برق به دلیل برخورد رعد و برق به تیرهای برق در منطقه گنجی خسارت وارد کرد و شبکه آب منطقه وینسار نیز به دلیل سوختن موتور چاه آب شرب قطع شد.

وی با اشاره اینکه در مریوان نیز آبگرفتگی معابر و ورود آب به پنج واحد مسکونی و سه واحد تجاری گزارش شده است، گفت: در سایر شهرها و شهرستان ها نیز بارش باران و رعد و برق و آبگرفتگی جزیی معابر شهری داشتیم.

فلاحی یادآور شد: هنوز از میزان دقیق خسارت ها اطلاعی نداریم ولی کارشناسان مشغول آنالیز موضوع و تخمین میزان خسارت ها هستند.

طبق اعلام هواشناسی کردستان از پنجشنبه 4اردیبهشت تا روز شنبه 6 اردیبهشت به علت گذر امواج ضعیف از سطح منطقه، دربعضی ساعات شاهد رگبار باران و رعد وبرق با احتمال تگرگ و در ارتفاعات بارش برف خواهیم بود

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 948

به "کردستان ، ورود سیلاب به واحدهای مسکونی و تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کردستان ، ورود سیلاب به واحدهای مسکونی و تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید