کشف انبارهای احتکار با کمک اطلاعات سپاه ، شبکه توزیع کشور معیوب است

به گزارش مجله نماشو، پخش زنده بیست و یکمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه آغاز شد.

کشف انبارهای احتکار با کمک اطلاعات سپاه ، شبکه توزیع کشور معیوب است

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، بیست و یکمین نشست خبری غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضائیه امروز با تغییراتی همراه شده است این نشست بدون حضور خبرنگاران و به صورت پخش زنده تلویزیونی برگزار گشت.

وی در ابتدای این نشست به مناسبت ایام ماه رجب تبریک گفته و مطرح نمود: امروز جامعه ما شاهد شیوع ویروس کرونا و مبتلا شدن جمعی از شهروندان ما به این ویروس منحوس است.

غلامحسین اسماعیلی از تلاش جامعه پرستاری و پزشکی برای درمان مبتلایان به ویروس کرونا تقدیر کرد و این اقدام آنان را نمونه شاخص جهاد در راه خدا دانست.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: به پاس این خدمات ارزشمند عزت این جامعه و اعتماد جامعه به این قشر تقویت شده و لطف و عنایت خدا شامل حال آن ها خواهد شد.

وی شرح داد: همچنین برای همه هموطنانی که به این بیماری مبتلا شده اند عافیت می طلبیم و از مردم تقاضا دارم توصیه های جامعه پزشکی را رعایت کنند تا با کمک هم شر این ویروس را کوتاه کنیم.

اسماعیلی گفت: نشست خبری اینجانب به دلیل این شرایط و احترام به دستورالعمل پزشکان و رعایت سلامت این اصحاب با حداقل خبرنگاران برگزار می شود.

سخنگوی قوه قضاییه شرح داد: توصیه این است که انجام زیارت اهل بیت را به فرصت دیگری موکول کرده و از انجام مسافرت خودداری شده و هرکدام منزل و محل کار را به شبستانی از مسجد و رواقی از حرم اهل بیت تبدیل کنیم.

ادامه دارد..

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 924

به "کشف انبارهای احتکار با کمک اطلاعات سپاه ، شبکه توزیع کشور معیوب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف انبارهای احتکار با کمک اطلاعات سپاه ، شبکه توزیع کشور معیوب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید