گواردیولا: نمی خواهم آرتتا در منچسترسیتی ناراحت باشد، فودن بازیکن باهوشی است

به گزارش مجله نماشو، پپ گواردیولا از بازگشت تیمش به فرایند پیروزی رضایت دارد.

گواردیولا: نمی خواهم آرتتا در منچسترسیتی ناراحت باشد، فودن بازیکن باهوشی است

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا پس از رجحان 3 - صفر تیمش در خانه آرسنال در هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از فرایند بازی شاگردانش ابراز رضایت کرد.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی گفت:کوین دی بروینه بازیکنی فوق العاده است و نقاطی را مشاهده می نماید که انسان های عادی قادر به دیدن آن نیستند. با توجه به ترکیب فعلی تیم، لازم نیست او در عمق به دفاع یاری کند.فیل فودن همواره خوب بازی می نماید. اگر چه او همواره صاحب توپ نیست اما از نظر دفاعی عملکرد خوبی ارائه می نماید. به خصوص در نیمه اول فیل فودن وظایف خود را به خوبی انجام داد و به ما در راستا کسب پیروزی در بازی یاری کرد.او بازیکن خیلی باهوشی است.

او در ادامه اضافه نمود: درباره شایعات حضور آرتتا روی نیمکت آرسنال با او صحبت ننموده ام. میکل شخصیت بزرگی است. او بخشی از موفقیت های بزرگ ما بوده است. 2 یا 3 بار در خصوص آینده آرتتا با مدیران باشگاه سیتی صحبت نموده ام و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ می دهد. او بخشی از کادر فنی ما به شمار می آید. بنابراین نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اگر میکل بخواهد در این مورد صحبت کند، این اتفاق رخ خواهد داد اما قطعا مکالمات خصوصی است. نمی خواهم او در سیتی ناراحت باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 705

به "گواردیولا: نمی خواهم آرتتا در منچسترسیتی ناراحت باشد، فودن بازیکن باهوشی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: نمی خواهم آرتتا در منچسترسیتی ناراحت باشد، فودن بازیکن باهوشی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید