یک مقام اندونزی به اتهام فساد اقتصادی ممنوع الخروج شد

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران: یک مقام ارشد انرژی اندونزی به اتهام مشارکت در پرونده فساد اقتصادی و رشوه خواری از سفر به خارج از کشور منع شده است.

یک مقام اندونزی به اتهام فساد اقتصادی ممنوع الخروج شد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ ممنوع الخروج شدن یکی از مقام های عالی رتبه انرژی دولت اندونزی به علت فساد اقتصادی در حالی است که سوسیلو یودهویونو رئیس جمهور این کشور در آخرین سال مسئولیتش با افزایش فشارها برای مقابله با مفاسد اقتصادی روبرو شده است.

واریونو کارنو دبیر کل وزارت انرژی و منابع معدنی اندونزی در حالی ممنوع الخروج شده که اوایل ماه جاری یکی دیگر از مقام های ارشد انرژی این کشور به اتهام دریافت رشوه توسط مقام های قضایی دستگیر شده است.

مقام های رسمی سازمان مقابله با مفاسد اقتصادی اندونزی در مورد این موضوع هنوز موضع گیری ننموده اند. یکی از روزنامه اندونزی به نقل از معاون سازمان مقابله با فساد اقتصادی این کشور نوشت، بله دو روز پیش دبیر کل وزارت انرژی از سفر به خارج از کشور منع شده است.

سازمان مقابله با مفاسد اقتصادی اندونزی در حال تحقیق از افراد در مورد پرونده های فساد اقتصادی آنان را از سفر به خارج از کشور منع می نماید. 3 مقام دیگر ارشد انرژی اندونزی نیز ممنوع الخروج شده اند.

اندونزی بزرگترین اقتصاد جنوب شرق آسیا به شمار می رود و مفاسد اقتصادی در بخش انرژی زیان و ضرر زیادی را به این کشور وارد نموده است.

اقتصاد اندونزی به شدت به فراوری نفت، گاز، زغال سنگ و بعضی فلزات وابسته است.

منبع: تسنیم
انتشار: 18 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 362

به "یک مقام اندونزی به اتهام فساد اقتصادی ممنوع الخروج شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مقام اندونزی به اتهام فساد اقتصادی ممنوع الخروج شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید