یک مقام وزارت نیرو: فرایند اجرایی سد تنگ سرخ بویراحمد رضایت بخش است

به گزارش مجله نماشو، مدیر کل دفتر فنی مهندسی حوزه آبریز خلیج فارس و دریای عمان شرکت منابع آب کشور گفت: فرایند اجرایی پروژه سد تنگ سرخ توسط قرارگاه خاتم الانبیاء رضایت بخش است.

یک مقام وزارت نیرو: فرایند اجرایی سد تنگ سرخ بویراحمد رضایت بخش است

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، ارسلان هاشمی پیش از ظهر امروز در بازدید از فرایند اجرایی سد تنگ سرخ گفت: سد تنگ سرخ خدمتی بزرگ از نظام اسلامی به مردم شهرستان های بویراحمد و دنا بوده که با بهره برداری از آن شاهد تحول همه جانبه در سطح این دو شهرستان هستیم.

وی با ارزشمند توصیف کردن اقدامات اجرا شده در ساخت این سد، ادامه داد: آن چیزی که این پروژه ها را متمایز می نماید حضور تیم قوی و مسلط قرارگاه خاتم در تمام عرصه ها از جمله ساخت سد است که تمام جبهه ها را فعال نموده و باید از این توان و ظرفیت به خوبی استفاده گردد.

هاشمی توضیح داد: با توجه به ارزیابی اجرا شده تا به امروز اقدامات بسیار مفیدی در مورد تملک اراضی در منطقه تنگ سرخ صورت گرفته که در مباحث مهندسی ارزشی یا بازنگری در کارگاه ها رویکرد جدیدی رخ داد که به طور حتم مردم شریف منطقه متوجه و حمایت کننده آن هستند.

وی ادامه داد: انگیزه های فراوانی توسط شرکت آب منطقه ای برای تکمیل پروژه ملی سد تنگ سرخ وجود دارد که مردم می بایست در این راه، همگام با شرکت قدم بردارد تا مباحث مربوط به تملک اراضی در کمترین زمان ممکن حل گردد و در آینده ای نزدیک شاهد برکات احداث این پروژه باشیم.

هاشمی حضور ادوات سنگین سد سازی قرارگاه در این منطقه را نشان از فعال بودن این طرح مطرح کرد و گفت: علی رغم محدودیت های اقتصادی، اتفاقات ارزشمندی در ساخت فرازبند، تونل انحرافی و ... صورت گرفته که پیشرفت خوبی در این مقطع احساس می گردد که مورد رضایت است.

وی اظهار داشت: پیشنهاد می گردد همزمان با اقدامات کارفرما از مساعدت مقامات سیاسی و عوامل استانی بیشترین بهره را در جذب سرمایه گذار بومی و غیر بومی استفاده گردد.

ن

منبع: تسنیم
انتشار: 21 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 856

به "یک مقام وزارت نیرو: فرایند اجرایی سد تنگ سرخ بویراحمد رضایت بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مقام وزارت نیرو: فرایند اجرایی سد تنگ سرخ بویراحمد رضایت بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید