135 هزار حمله جنسی در ارتش آمریکا طی یک دهه و دستور بایدن برای تغییر روش تحقیق

به گزارش مجله نماشو، رئیس جمهوری آمریکا رسما گزارشی را که خواهان تغییر شیوه تحقیقات ارتش درباره حملات جنسی در میان نظامیان شده بود، تایید کرد.

135 هزار حمله جنسی در ارتش آمریکا طی یک دهه و دستور بایدن برای تغییر روش تحقیق

به نقل از سی.بی.اس نیوز، این گزارش به منزله رای عدم اعتماد به رهبران عمدتا مرد ارتش آمریکا برای مبارزه با حمله جنسی است. طبق این گزارش، از سال 2010 حدود 135 هزار نیروی نظامی فعال با حمله جنسی روبرو شده اند.

در این گزارش آمده است: در میان بسیاری از حقایق تلخ، رهبران ارتش آمریکا، دختران و پسران آمریکا را ناامید نموده اند و نظامیان آمریکایی این را می دانند.

لین روزنتال، رئیس کمیسیونی که یافته ها و توصیه هایش از سوی جو بایدن و لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا تایید شد، گفت: چندین دهه بود که رهبران ارتش می گفتند حمله جنسی را تحمل نخواهند کرد اما در عمل چیزی جز تحمل دیده نشد. هر بازمانده ای که با ما طرف صحبت شد و یک گزارش بدون محدودیت داشت، بدین معنا بود که مساله اش باید مورد تحقیقات کامل قرار می گرفت اما آنها به ما گفتند که از این بابت پشیمان شده اند. تک تک آنها.

از جمله توصیه های این گزارش، ورود متخصصانی خارج از زنجیره فرماندهی نظامی ارتش آمریکاست که در واقع می دانند چه کاری انجام می دهند. لین رزنتال گفت: با سیستمی روبرو هستیم که چندین دهه با وکلا و بازرسان بی تجربه کار نموده است و تقریبا فاقد هرگونه متخصص پیشگیری بوده است.

در گذشته رهبران نظامی آمریکا مقابل بسیاری از این تغییرات ایستادگی می کردند اما لین رزنتال میگوید زمان آن فرا رسیده تا آنها در مبارزه با حمله جنسی شجاعت بیشتری به خرج دهند ، همانطور که بازماندگان در گزارش آن شجاعت به خرج می دهند.، ایناس

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 13 مرداد 1400 بروزرسانی: 13 مرداد 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1810

به "135 هزار حمله جنسی در ارتش آمریکا طی یک دهه و دستور بایدن برای تغییر روش تحقیق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "135 هزار حمله جنسی در ارتش آمریکا طی یک دهه و دستور بایدن برای تغییر روش تحقیق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید