بخش خصوصی در تفویض اختیارات حوزه صنعت مورد توجه قرار گیرد

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، ابوالفضل موسوی بیوکی امشب در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان یزد که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار گردید، ضمن قدردانی از وزیر صنعت برای پذیرش دعوت صنعتگران استان یزد گفت: از آنجا که یزد استانی صنعتی و معدنی است، امیدواریم به زودی شاهد حضور سایر وزرای مرتبط با این بخش نیز باشیم.

بخش خصوصی در تفویض اختیارات حوزه صنعت مورد توجه قرار گیرد

وی با اشاره به افتخارات استان یزد در حوزه صنعت مطرح کرد: نخبه پروری استان یزد، شرکت های دانش بنیان و ... از قابلیت های یزد است و وجود این قابلیت ها و ظرفیت ها یعنی ما می توانیم مسائلی از بخش صنعت و فراوری را حل کنیم.

موسوی بیوکی توضیح داد: استان یزد اکنون صاحب بندر خشک است ضمن اینکه بسیاری دیگر از امتیازات را نیز داراست بنابراین با افتخارات و ابتکاراتی که یزد همیشه به آن شهرت داشته، باید مسائل استان را حل کنیم.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس ادامه داد: مشکل اصلی بعضی واحدها، مواد اولیه است که باید اقدامی انجام گردد و تصمیم گیری لازم برای تامین مواد اولیه آنها انجام گردد.

موسوی در خصوص تفویض اختیار در حوزه صنعت و معدن مطرح کرد: بحث تفویض اختیار نباید بازستانی گردد بلکه باید اختیاراتی نیز به بخش خصوصی واگذار گردد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: هفت شرکت کاشی دولتی در استان یزد داریم که اگر این هفت شرکت به بخش خصوصی واگذار گردد، 100 درصد صنعت کاشی و سرامیک استان خصوصی می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 213

به "بخش خصوصی در تفویض اختیارات حوزه صنعت مورد توجه قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی در تفویض اختیارات حوزه صنعت مورد توجه قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید