بولدوزر غنایی در لیست خرید استقلال

به گزارش مجله نماشو، درباره جانشین گرو اما موثق ترین خبر، علاقه استقلال و وینفرد شفر به کالیب اکوبان است. مهاجم 24 ساله و غنایی ترابزون اسپور که این فصل را در ترکیب تیم دوم جدول رده بندی لیگ ترکیه سپری می نماید.

بولدوزر غنایی در لیست خرید استقلال

جدیدترین گزینه جانشینی گرو

امیر اسدی، بعد از جدایی الحاجی گرو از استقلال، هر روز نام جدیدی را برای جانشینی او می شنویم.یک روز صحبت از دیارا، مهاجم موناکو می گردد و روز دیگر رضا قوچان نژاد. درباره جانشین گرو اما موثق ترین خبر، علاقه استقلال و وینفرد شفر به کالیب اکوبان است. مهاجم 24 ساله و غنایی ترابزون اسپور که این فصل را در ترکیب تیم دوم جدول رده بندی لیگ ترکیه سپری می نماید.

کالیب اکوبان، فوتبال خود را در ایتالیا و باشگاه کیه وو شروع کرد اما در سری A فقط یک بار روی نیمکت الاغ های پرنده نشست. انقتال اکوبان به سری C و باشگاه سودتیرول، گام بعدی در دوران حرفه ای این مهاجم بود. او در سودتیرول 7 بازی انجام داد و یک گل به ثمر رساند. تیم بعدی اکوبان، لومه زانه بود. باز هم در سری C که اکوبان در طول 2 فصل و 48 بازی، 7 گل زده در کارنامه خود ثبت کرد.

رناته در سری C و انجام 31 بازی و 4 گل زده باعث شد تا مدیران پارتیزانی آلبانی سراغ این مهاجم قوی جثه بروند و او را برای یک فصل جذب نمایند. ماحصل کوشش اکوبان در لیگ آلبانی، انجام 34 بازی و 17 گل زده بود. یعنی به ازای هر 2 بازی، یک گل که وارد دروازه حریفان پارتیزانی شد. -

درخشش اکوبان در پارتیزانی باعث شد تا مدیران لیدزیونایتد در چمپیونشیپ او را شکار نمایند و از این مهاجم قدرتی در ترکیب خود استفاده نمایند. کالیب اکوبان، 20 بازی برای لیدز انجام داد و فقط یک گل مقابل بولتون به ثمر رساند. بعد از لیدز، ترابزون اسپور به جذب اکوبان علاقه نشان داد تا این مهاجم که آمار گلزنی فوق العاده ای هم ندارد راهی سوپرلیگ ترکیه گردد و پیراهن تیمی را بپوشد که 2 بازیکن ایرانی هم در اختیار دارد.

کالیب اکوبان این فصل را کنار وحید امیری و مجید حسینی گذرانده. تیمی که با کسب 29 امتیاز از 17 بازی در رده دوم سوپرلیگ ترکیه ایستاده و مدعی حضور در لیگ قهرمانان اروپا است. اکوبان این فصل و در لیگ، 12 بار در ترکیب ترابزون اسپور قرار گرفته و 205 دقیقه در زمین حضور داشته. این نشان می دهد که او بیشتر به عنوان بازیکن ذخیره و جانشین در ترکیب ترابزون اسپور قرار گرفته. -

اکوبان در طول این 205 دقیقه،3 گل وارد دروازه حریفان نموده. اولی در هفته چهارم مقابل گالاتسرای که اکوبان موفق شد دروازه موسلرای اروگوئه ای را باز کند، دومی هفته چهاردهم برابر کایسری اسپور در روز برد 2 بر صفر ترابزون اسپور و سومی هم هفته پانزدهم مقابل قونیه اسپور که ترابزون موفق شد حریف خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست بدهد.

کالیب اکوبان این فصل 3 بازی هم برای ترابزون اسپور در جام حذفی انجام داده و 2 گل مقابل سیواس بلدیه اسپور زده. یعنی این فصل و روی هم حدود 475 دقیقه بازی نموده و 5 گل به ثمر رسانده. آماری خوب برای مهاجمی که استقلال را خواستار خود می بیند. -

ترابزون اسپور به حضور اکوبان- البته به عنوان بازیکن ذخیره- احتیاج دارد اما بعید نیست با توجه به ارتباط استقلال با باشگاه ترکیه ای، رضایتنامه این مهاجم به صورت قرضی و تا سرانجام فصل صادر گردد. مهاجمی که با لقب بولدوزر، یکی از بازیکنان مورد نظر وینفرد شفر در نقل و انتقالات زمستانی است.

1

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 24 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 183

به "بولدوزر غنایی در لیست خرید استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بولدوزر غنایی در لیست خرید استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید