قاتل از پای چوبه دار در زندان مرکزی بجنورد نجات یافت

به گزارش مجله نماشو، به گزارش خبرنگاران، مرد 47 ساله محکوم به قصاص نفس پس از هشت سال تحمل حبس در زندان مرکزی بجنورد و تأیید حکم قصاص وی در دیوانعالی کشور در صبحگاه پنج شنبه، سیزدهم دی ماه جاری پس از طی شدن مراحل قانونی اجرای حکم در یک قدمی چوبه دار نهاده شد.

قاتل از پای چوبه دار در زندان مرکزی بجنورد نجات یافت

لازم به ذکر است، کوشش ها و اهتمام معتمدان محلی، کمیته صلح و سازش زندان و مسئولان قضایی خراسان شمالی برای أخذ رضایت از شکات و ترغیب آنان به عفو و گذشت بی پاسخ نماند و لذت و شیرینی عفو و گذشت بر تلخی انتقام پیشی گرفت و اولیاء دم در نهایت قاتل پدر خود را مورد عفو و بخشش قرار دادند و از اجرای حکم قصاص گذشت کردند.

مدیرکل زندان های خراسان شمالی در این باره گفت: به منظور گسترش فرهنگ صلح و گذشت در زندان های استان کمیته صلح و سازش ایجاد شده تا با یاری اعضای این کمیته و بهره جستن ازجایگاه معتمدان محلی و مسئولان این اقدام ارزشمند را عملیاتی و اجرایی کنیم.

پژمان پروین با اشاره به اعلام رضایت برای 12 محکوم به قصاص نفس در سال گذشته اظهار کرد: تقویت واحدهای مددکاری و کمیته صلح وسازش از مهم ترین برنامه های حمایتی در زندان های خراسان شمالی بشمار می رود چرا که بخشش و گذشت به عنوان پلی برای رسیدن به آرامش است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 186

به "قاتل از پای چوبه دار در زندان مرکزی بجنورد نجات یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قاتل از پای چوبه دار در زندان مرکزی بجنورد نجات یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید