لیگ برتر فوتبال، پیروزی یک نیمه ای استقلال مقابل استقلال خوزستان

به گزارش مجله نماشو، نیمه نخست دیدار تیم های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال با برتری شاگردان وینفرد شفر انتها یافت. - اخبار ورزشی -

لیگ برتر فوتبال، پیروزی یک نیمه ای استقلال مقابل استقلال خوزستان

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران ، تیم های فوتبال استقلال خوزستان و استقلال در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 17:35 امروز (یکشنبه) در استادیوم غدیر اهواز و در یک هوای بارانی به مصاف هم رفتند که نیمه نخست این دیدار با تک گل دقیقه 28 روح الله باقری به سود استقلال به انتها رسید.

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، احمد آل نعمه، سیدساسان شیرمردی، ایوب کلانتری، رضا درویشی، وحید خشتان، ایمان مبعلی، مصطفی کیانی، مهرداد پورابوالقاسم، میثم شاه مکوندزاده و فرید امیری.

ترکیب استقلال: سیدمهدی رحمتی، محمد دانشگر، روزبه چشمی، فرشاد محمدی مهر، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، وریا غفوری، روح الله باقری و الحاجی گرو.

دقیقه 11: پاس خوبی به الحاجی گرو رسید و این بازیکن پاس خوبی به روح الله باقری رساند، اما ضربه او را دروازه بان استقلال خوزستان گرفت.

دقیقه 16: اشتباه مدافع استقلال خوزستان باعث شد توپ به گرو برسد، اما این بازیکن نتوانست از موقعیت به دست آمده استفاده کند و توپ را لو داد.

دقیقه 17: ساسان شیرمردی در کنج محوطه جریمه استقلال صاحب توپ شد و اقدام به شوت زدن کرد که مدافعان استقلال توپ را دور کردند.

دقیقه 18: این بار در محوطه جریمه توپ به وریا غفوری رسید که ضربه این بازیکن راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 19: توپ ارسالی پس از ضربه سر گرو به روح الله باقری رسید، اما مهاجم استقلال به راحتی موقعیت را از دست داد و ضربه بی دقت او به بیرون رفت.

دقیقه 22: پاسی به فرشید اسماعیلی رسید که ضربه سر او را گروسیان دور کرد، در ادامه نیز ضربه هافبک استقلال از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 26: فرشید باقری با خطا روی بازیکن استقلال خوزستان اولین کارت زرد بازی را به نام خود ثبت کرد.

دقیقه 28: پاس عمقی فرشید اسماعیلی به محوطه جریمه استقلال خوزستان و اشتباه فرزین گروسیان باعث شد تا توپ به روح الله باقری برسد. ضربه این بازیکن در حالی که دروازه استقلال خوزستان خالی بود، با وجود کوشش مدافع تیم میزبان به گل اول آبی پوشان تهرانی تبدیل شد.

دقیقه 35: به دلیل شدت بارش باران، داور تصمیم به توقف بازی گرفت و پس از چند دقیقه، بازی به جریان افتاد. نصب بنر رحمتی و عدم حضور دو بازیکن در لیست 18 نفره شفر+عکس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 157

به "لیگ برتر فوتبال، پیروزی یک نیمه ای استقلال مقابل استقلال خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر فوتبال، پیروزی یک نیمه ای استقلال مقابل استقلال خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید