پروژه ساخت برج جدید دبی در نزدیکی برج العرب شروع می گردد!

به گزارش مجله نماشو، ساخت برج جمیرا توسط شرکت دبی هلدینگ

شرکت دبی هلدینگ نام شرکت ساخت و ساز و سرمایه گذاری اماراتی است که توسط محمد بن راشد آل مکتوم اداره می گردد. دفتر مرکزی این شرکت در شهر دبی واقع شده است و تاکنون پروژه های عظیمی را در شهرهای مختلف امارات انجام داده است. آخرین خبر مربوط به پروژه عظیمی است که این شرکت میخواهد به زودی در نزدیکی هتل مشهور برج العرب شروع کند. در ادامه همراه خبرنگاران باشید تا در خصوص خبر و جزئیات این پروژه بیشتر صحبت کنیم.

پروژه ساخت برج جدید دبی در نزدیکی برج العرب شروع می گردد!

شرکت دبی هلدینگ چیست؟

شرکت دبی هلدینگ توسط محمدبن راشد آل مکتوم در سال 2004 راه اندازی شده است و هم اکنون دارای 26 شرکت تابعه و شرکت زیرمجموعه است. در منطقه مرکزی جمیرا دبی، برج بلندی به ارتفاع 550 متر ساخته خواهد شد که برج جمیرا نام خواهد گرفت. طبقه بیانیه ای که توسط این شرکت منتشر شده است در قسمت مرکزی جمیرا، برج بلندی به نام برج جمیرا (Burj Jumeira) ساخته می گردد که حدود 550 متر ارتفاع خواهد داشت. این پروژه عظیم به زودی شروع خواهد شد و طبق برنامه ریزی ها و پیش بینی های صورت گرفته فاز اولیه آن در سال 2023 تکمیل خواهد شد.

ساخت برج جدید دبی

این پروژه که در منطقه الصفوح دبی ساخته می گردد شامل بخش های مختلف مثل بخش های مسکونی، فضاهای اداری و همچنین چندین هتل خواهد بود. این برج چندین سکوی بازدید خواهد داشت که ازطریق آن ها، بازدیدنمایندگان می توانند چشم اندازی بی نظیر و 360 درجه از شهر دبی داشته باشند. پیش از این نیز اقداماتی در جهت توسعه این فضاها شکل گرفته است.

این پروژه عظیم در راستای سیاست های شرکت دبی هلدینگ برای ایجاد فرصت های سرمایه گذاری در خارج از کشور اجرا می گردد. این شرکت بعد از بحران دارایی خود چندین سال تمرکزش را روی فروش دارایی ها و تغییر شرایط بدهی هایش قرار داده بود. دبی هلدینگ که مالک گروه دبی پراپرتیز (Dubai Properties Group LLC) و شرکت هتلداریِ گروه جمیرا (Jumeirah Group LLC) است، یکی از سه هلدینگ دولتی اصلی در امارات متحده عربی به حساب می آید.

با این حال، دبی هلدینگ این پروژه را به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت شروع نموده و به نظر می رسد که این پروژه باعث می گردد تا رکود این شرکت به مدت طولانی تری ادامه داشته باشد و در این میان، خانه های جدیدی به بازار عرضه می شوند. گفتنی است که ارزش مناطق مسکونی دبی از بیشترین مقدار خود در سال 2014، حدود 25 درصد کاهش داشته که ده درصد آن مربوط به سال گذشته بوده است. شرکت آمریکایی Jones Lang LaSalle انتظار دارد که ارزش این دارایی ها تا سرانجام سال جاری، 5 تا 10 درصد کاهش یابد. برج العرب قرار است میزبان رویدادهای بسیار بزرگ باشد و در کنار آن، به بازدیدنمایندگان این فرصت را می دهد تا ورزش های خطرناک را در اینجا تجربه نمایند.

پیش از این نیز پروژه های عظیمی توسط هلدینگ دبی و گروه جمیرا صورت گرفته است که در رشد و توسعه گردشگری این کشور تاثیر به سزایی داشته است. گروه جمیرا مالک پروژه های مشهور و بزرگی چون برج العرب، مدینه جمیرا و پارک آبی وایلد وادی است که جزء جاذبه های گردشگری محبوب و پرطرفدار دبی محسوب می شوند.

منبع: bloomberg.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 206

به "پروژه ساخت برج جدید دبی در نزدیکی برج العرب شروع می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه ساخت برج جدید دبی در نزدیکی برج العرب شروع می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید