پیمان فخری: بازی های آسیایی سرانجام خوشی برایمان داشت، خداحافظی عابدینی بدون اطلاع من بود

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم ملی شمشیربازی سابر ایران که نایب قهرمان بازی های آسیایی جاکارتا شد گفت:

پیمان فخری: بازی های آسیایی سرانجام خوشی برایمان داشت، خداحافظی عابدینی بدون اطلاع من بود

به گزارش خبرنگاران، پیمان فخری، سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بعد از کسب مدال نقره این تیم در بازی های آسیایی 2018 گفت: خدا را شکر که یک مدال دوره قبل این بازی ها را دو تا کردیم ولی حقمان بیشتر از این بود. در مرحله نیمه نهایی به تیم چین خوردیم. همه دیدند که چه بازی حساس و نزدیکی بود. ما سه ماه پیش در رقابت های گرندپری به آنها باختیم اما همان جا قول دادم که در بازی های آسیایی شکستشان می دهیم. چینی ها دو سال است که مربی فرانسوی دارند. ما هیچ چیزمان با آنها برابر نیست. بچه ها واقعا جنگیدند و نقره با ارزشی گرفتند.

او در مورد شکست تیمش مقابل کره گفت: کره ای ها قدرت برتر شمشیربازی جهان هستند و رنک یک رده بندی جهانی را دارند. در یک سال و نیم اخیر هیچ تیمی نتوانسته آنها را شکست بدهد. کره فراتر از سطح جهان در این رشته کار می نماید اما از عملکرد بچه ها راضی ام تا امتیاز 30 بر 26 هم نزدیک بودیم اما شکست خوردیم. خدا را شکر خاتمه خوشی بود.

تیم ملی شمشیربازی سابر ایران در دوره گذشته بازی های آسیایی بعد از چهل سال موفق شد به مدال نقره دست یابد. ایران در فینال باز هم رو در روی کره نهاده شد و شکست خورد. فخری در این باره گفت:بچه های ما چیزی از کره ای ها ندارند. هر وقت ما هم امکاناتمان مثل آنها بود مطمئنا می توانیم شکستشان بدهیم.

او به بازی خوب علی پاکدامن که در بخش رقابت های انفرادی به مدال برنز دست یافت اشاره نمود: من از مدال انفرادی علی راضی نبودم او می توانست بهتر از این هم باشد و مدال خوش رنگ تری بگیرد. علی به اشتباهش باخت و برنز گرفت. او در رقابت های تیمی یک تنه با کره بازی کرد. او در دو بازی 15 ضربه به کره ای ها زد.

مجتبی عابدینی کاپیتان این تیم اما عملکرد خوبی در بازی ها نداشت. نفر چهارم المپیک ریو در رقابت های انفرادی حذف شد و در تیمی هم نمایش ناموفقی داشت. فخری در این خصوص گفت: مجتبی یک مدت است که اصلا بازی های خوبی ندارد اما چاره ای ندارم و او ستون تیمم است. وقتی هم که بد بازی می نماید می بینید که نتیجه چه می گردد.

پیمان فخری درباره خداحافظی مجتبی عابدینی از جهانی قهرمانی هم گفت: این از آن تصمیماتی است که مجتبی عابدینی می گیرد و مربی اش خبر ندارد. متاسفم که این خداحافظی بدون اطلاع من بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 76

به "پیمان فخری: بازی های آسیایی سرانجام خوشی برایمان داشت، خداحافظی عابدینی بدون اطلاع من بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیمان فخری: بازی های آسیایی سرانجام خوشی برایمان داشت، خداحافظی عابدینی بدون اطلاع من بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید