کلوپ پس از حذف لیورپول: احتمالاً حالا مردم می گویند من برای جام حذفی احترام قائل نیستم!

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم فوتبال لیورپول گفت که با وجود شکست تیمش در جام حذفی انگلیس وحذف شدن از آن، او و مردانش تمام کوشش خود را انجام داده اند.

کلوپ پس از حذف لیورپول: احتمالاً حالا مردم می گویند من برای جام حذفی احترام قائل نیستم!

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال لیورپول شب گذشته (دوشنبه) در دیداری خارج از خانه مقابل ولورهمپتون در دور سوم جام حذفی انگلیس با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد از صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی باز ماند.

در این بازی صدرنشین جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس پس از مصدومیت مدافع صرب خود دژان لوورن، از بازیکنی 16 ساله به نام کی یانا هوور استفاده کرد و عملکردش هم رضایت سرمربی تیم یورگن کلوپ را جلب کرد. هوور سومین بازیکن جوان تاریخ باشگاه لیورپول بعد از ژروم سینکلیر و جک رابینسون شد وقتی که جای لوورن را گرفت، لوورنی که به دلیل مصدومیت همسترینگ میدان را ترک کرد. با آسیب دیدن لوورن بحران مصدومیت های لیورپول در مرکز خط دفاعی شدت گرفت چرا که این تیم پیش از این هم جو گومز و جوئل ماتیپ را هم به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت.

کلوپ در سرانجام بازی گفت: چیزی که من شنیده ام این است که لوورن از ناحیه همسترینگ مصدوم شده است اما پیش از این هیچ نشانه ای مبنی بر احتمال مصدومیت او از این ناحیه وجود نداشت. من از همه پرسیدم. هیچ نشانه ای نبوده، هیچ و ناگهان این اتفاق برای او اتفاق افتاده است.

کلوپ در واکنش به این سؤال که چرا از بازیکنی 16 ساله مانند هوو در این بازی به جای لوورن استفاده کرد، گفت: به میدان فرستادن هوور تصمیمی بود که من گرفتم و باید می گرفتم. نمی دانم که اگر من از ابتدای بازی او را به میدان می فرستادم شما چه می خواستید بگویید، آن هم با این وضعیت فعلی که مرکز خط دفاعی مان دارد. احتمالاً از حالا هم چند تا آدم های باهوش به من می گویند که برای جام حذفی انگلیس ارزش قائل نشده ام و از این جور چیزها. ما تمام کوشش مان را کردیم و هر کاری که می شد انجام دادیم.

سرمربی آلمان لیورپول اضافه کرد: این ها همه به کنار، به میدان فرستادن یک پسر 16 ساله از ابتدای مسابقه منطقی نیست. در شرایط عادی ما باید صبر کنیم تا او کاملاً آماده چنین بازی هایی گردد اما او امشب به میدان رفت و کارش را هم خوب انجام داد. خب گاهی اوقات هم که شما احتیاج مبرم به بازیکن دارید، این اتفاق رخ می دهد. آن وقت هم چیزی که اهمیت دارد این است که بازی تان چقدر کیفیت دارد نه اینکه چقدر سن و سال دارید. هوو کارش را خوب انجام داد پس همه چیز روبراه است. تمام.

کلوپ تیمش را با 9 تغییر نسبت به تیمی که در لیگ برتر انگلیس به میدان می فرستد، در دور سوم جامی حذفی انگلیس راهی میدان کرد که هوور تنها یکی از سه بازیکن نوجوان آن بود. دو بازیکن دیگر کورتیس جونز و رافائل کاماچو بودند که آنها هم اولین بازی های رسمی شان را برای لیورپول انجام می دادند. با این تغییرات، لیورپول که شنبه هفته آینده در لیگ برتر باید به مصاف برایتون برود، یکی از پایین ترین میانگین های سنی را برای رقابت ها به ثبت رساند.

کلوپ در پاسخ به انتقاداتی که از تصمیمش صورت گرفت هم تأکید کرد: ما نیامده بودیم که رکورد دنیا را برای تبدیل شدن به جوان ترین تیم بشکنیم، هر چند این اتفاق خوبی است. این پسر ها در کنار ما هستند و با ما تمرین می نمایند. به همین دلیل من فکر کردم که به اندازه کافی آماده هستند که بتوانند در کنار ما تمرین نمایند. با توجه به مسائل، مصدومیت ها و بیماری تعدادی از بازیکنان مان ما مجبور به انجام این تغییرات بودیم. در میان بازیکنان ما تنها دژان در سه چهار هفته اخیر کلی بازی نموده بود، تقریباً در تمام بازی ها. برای همین هم امروز روی او فشار آمد و مصدوم شد. هندرسون هم روز قبل از بازی مصدوم شد. جیمز میلنر هم از قبل مصدوم بود. این وضعیت ماست. وضعیت جالبی نیست اما قابل تغییر هم نیست. داستان بازی هم همین بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 188

به "کلوپ پس از حذف لیورپول: احتمالاً حالا مردم می گویند من برای جام حذفی احترام قائل نیستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ پس از حذف لیورپول: احتمالاً حالا مردم می گویند من برای جام حذفی احترام قائل نیستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید