آتش سوزی در پالایشگاه بندر الاحمدی کویت

به گزارش مجله نماشو، منابع رسمی کویت خبر دادند که در یکی پالایشگاه های جنوب شرقی این کشور آتش سوزی شده است.

آتش سوزی در پالایشگاه بندر الاحمدی کویت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، شرکت ملی نفت کویت، ظهر امروز (آدینه)، از آتش سوزی در پالایشگاه بندر الاحمدی واقع در جنوب شرق این کشور اطلاع داد.

شرکت ملی نفت کویت در بیانیه ای اعلام نمود: لحظاتی قبل، هنگام انجام عملیات تعمیرات در واحد مایع سازی گاز شماره 32 در پالایشگاه بندر الاحمدی آتش سوزی شد.

در ادامه این بیانیه آمده است: شرکت طرح فوق العاده را فعال نموده است و بعلاوه تیم های اطفای حریق در کوشش برای مهار آتش هستند.

شرکت ملی نفت کویت در سرانجام اعلام نمود که جزئیات تکمیلی در این خصوص به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

لحظاتی بعد شرکت ملی نفت کویت در بیانیه ای دیگر اعلام نمود که در پی آتش سوزی، 10 نفر دچار سوختگی شده اند که هفت نفر از آن ها به بیمارستان العدان منتقل شدند.

طبق این اعلام، سوختگی پنج نفر از این افراد شدید و دو تن دیگر میانه اعلام شده است. سه فرد دیگر نیز دچار سوختگی خفیف شده اند و نیروهای امدادی در حال مداوی آن ها در درمانگاه پالایشگاه هستند.

تصاویر منتشر شده از پالایشگاه در فضای مجازی

بندر الاحمدی یکی از بندرهای مهم کشور کویت است که در سال 1949 تأسیس شده است. این بندر در جنوب شهر کویت در استان الاحمدی واقع شده و از آن برای صادرات نفت استفاده می گردد.

پالایشگاه بندر الاحمدی یکی از سه پالایشگاه شرکت ملی نفت کویت و بزرگترین آن ها به شمار می رود که در 45 کیلومتری جنوب شهر کویت واقع شده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2116

به "آتش سوزی در پالایشگاه بندر الاحمدی کویت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی در پالایشگاه بندر الاحمدی کویت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید