اقامت بیش از 600هزار گردشگر در مراکز اقامتی قزوین

به گزارش مجله نماشو، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از اقامت بیش از 600هزار گردشگر در واحدهای اقامتی رسمی استان از ابتدای امسال تاکنون اطلاع داد.

اقامت بیش از 600هزار گردشگر در مراکز اقامتی قزوین

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین، علیرضا خزائلی، مدیرکل این اداره با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال 98 تاکنون بیش از 600هزار مسافر در واحدهای اقامتی رسمی استان اعم از هتل ها، هتل آپارتمان ها، اقامتگاه های بوم گردی، مهمانپذیرها و خانه مسافرها اسکان داشتند.

خزائلی از افزایش میزان اقامت گردشگران نسبت به مدت مشابه در سال 97 اطلاع داد و اظهار کرد: تنوع اقلیمی، آثار تاریخی متعدد، جاذبه های بکر طبیعی، فرهنگ غنی مهمان نوازی و آیین های سنتی مناطق مختلف استان قزوین ظرفیت مناسبی را برای جذب بیشتر گردشگران و تثبیت صندلی مقصدی استان فراهم نموده و از ابتدای سال جاری تاکنون شاهد رشد 18درصدی میزان شب اقامت نسبت به مدت مشابه در سال 97 هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین تقویت زیر ساخت های گردشگری برای افزایش اقامت مسافران را از اولویت های این اداره کل خواند و یادآور شد: در حال حاضر 14 هتل، 2 هتل آپارتمان، 15 مهمان پذیر، 47 خانه مسافر و 9 اقامتگاه بوم گردی تحت نظارت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین آماده میزبانی از مسافران و گردشگران هستند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 728

به "اقامت بیش از 600هزار گردشگر در مراکز اقامتی قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقامت بیش از 600هزار گردشگر در مراکز اقامتی قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید