انتخاب بازیکن چلسی به عنوان برترین بازیکن سال 2021 آمریکا

به گزارش مجله نماشو، خبرنگاران ورزشی: بازیکن چلسی به عنوان برترین بازیکن سال آمریکا انتخاب شد.

انتخاب بازیکن چلسی به عنوان برترین بازیکن سال 2021 آمریکا

راهنمایی چلسی به عهده توخل آلمانی است. چلسی در فصل جاری لیگ برتر با 37 امتیاز در رده سوم لیگ جزیره قرار گرفته است. چلسی از ساعت 17:30 امروز به مصاف وولورهمپتون می رود. چلسی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف لیل برود. چلسی یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ جزیره است.

به گزارش خبرنگاران ورزشی، مهاجم 23 ساله چلسی به اولین مرد آمریکایی تبدیل شد که در فینال لیگ قهرمانان اروپا بازی کرد و در سرانجام هم برنده این تورنمنت مهم همراه با تیمش شد. او بعلاوه همراه با آمریکا هم در مقابل مکزیک گل پیروزی تیم خود را به ثمر رساند.

پولیسیچ که قبلاً در سال های 2017 و 2019 پیروز به کسب معتبرترین افتخار سالانه فوتبال آمریکا شده بود اکنون نیز یک بار دیگر به این افتخار مهم دست یافت تا از این حیث چهارمین بازیکنی نام بگیرد که حداقل سه بار این جایزه را کسب نموده است. لاندون دوناوان (چهار)، کلینت دمپسی (سه ) و کیسی کلر (سه ) پیروز به فتح این جایزه شده اند.

ریکاردو پپی، مهاجم 18 ساله اف سی دالاس، هم جایزه برترین بازیکن مرد سال فوتبال ایالات متحده را به دست آورد، که این جایزه نیز عصر شنبه اعلام شد.

یاری های پولیشیچ در تیم ملی نیز قابل توجه بود، زیرا او در 8 بازی از 22 مسابقه ایالات متحده در سال 2021 درخشان ظاهر شد.

منبع: رکنا
انتشار: 15 اسفند 1400 بروزرسانی: 15 اسفند 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2041

به "انتخاب بازیکن چلسی به عنوان برترین بازیکن سال 2021 آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتخاب بازیکن چلسی به عنوان برترین بازیکن سال 2021 آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید