یافتن سفر با این اپلیکیشن ها

به گزارش مجله نماشو، برای طراحی یک سفر خوب حتما نیاز نیست با یک آژانس مسافرتی همراه باشید، میتوانید خودتان با اپلیکیشن ها معروف سفرتان را طراحی کنید و به هر جای دنیا که دلتان خواست سفر کنید، در ادامه چند مورد از این نرم افزارها را نام خواهیم برد.

یافتن سفر با این اپلیکیشن ها

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که در یک لحظه تصمیم به سفر می‌گیرید و برای آن آماده می‌شوید، باید نرم‌افزاهای کارآمد برای سفر‌های لحظه آخری را بشناسید.در این سفر قطعا شما به پرواز و هتل ارزان و در دسترس نیاز دارید. این نرم‌افزارها را دانلود کنید تا سفری راحت‌تر داشته باشید و بتوانید در این راه صرفه‌جویی کنید.

پیدا کردن کشتی کروز با iCruise

افرادی که تصمیم به سفر با کشتی کروز می‌گیرند، معمولا از قبل کار‌های مربوط به رزرو را انجام می‌دهند. اما اگر شما جزو آن افرادی هستید که به یکباره تصمیم به سفر به کروز می‌گیرید، باید راه آنرا بدانید. در برنامه iCruise می‌توانید بهترین کشتی در زمان کم و با قیمت مناسب را بیابید.

GTFO (دریافت پرواز)

اگر قصد دارید پروازی برای امشب یا فردا داشته باشید، این برنامه به کمک شما خواهد آمد. پروازهایی که به شما معرفی خواهد کرد، از خطوط اصلی هوایی، کم هزینه‌ها و قیمت‌های مطلوب می‌باشد. این برنامه تنها در iOS کار می‌کند.

HotelTonight

هتل مناسب با قیمت مطلوب و همچنین تخفیفات آنرا می‌توانید در برنامه HotelTonight مشاهده کنید. با این برنامه به راحتی می‌توانید زمانی که در فرودگاه متنظر پرواز هستید، اتاقی هم در هتل مقصد رزرو کنید. گاهی اوقات حتی با رسیدن به مقصد و کمی صبر و شانس می‌توانید هتل با قیمت مناسبتری بیابید.

Expedia

فرقی نمی‌کند که آیا می‌خواهید پرواز یا هتل رزرو کنید، خودرو اجاره کنید و یا یک بسته کامل مسافرتی دریافت کنید، برنامه Expedia دارای گزینه‌های زیادی برای هر مقصد در لحظه آخر است. حتی می‌توانید در هزینه‌ها هم صرفه‌جویی قابل توجهی داشته باشید.

Fareness

به کجا می‌خواهید بروید، کافیست مقصد را در این برنامه وارد کنید تا بهترین‌های چند ماه اخیر را به شما معرفی کند. تاریخ و مقصد خود را مشخص کنید تا برنامه Fareness ارزان‌ترین پروازها را به شما معرفی کند.

Last Minute Travel

اعضایی که بتوانند سالانه 50 دلار پرداخت کنند، می‌توانند برای رزرو اتاق در هتل، کروز، اجاره خودرو،سوئیت و بسته‌های مسافرتی، 65درصد تخفیف در سراسر جهان دریافت کنند.

Travelzoo

برنامه Travelzoo نه تنها فهرستی کامل از تخفیف بر روی بسته ها، هتل ها، کشتی ها و پروازها را در طیف گسترده‌ای نشان می‌دهد، بلکه پیشنهادات ویژه برای رستوران ها، ماساژ و آب گرم، قعالیت‌ها در مقصد و ...نیز به شما ارائه می‌دهد.

One:Night

از این برنامه می‌توان برای رزرو اتاق در هتل های لوکس در بوستون، لس آنجلس، میامی، نیویورک، واشنگتن، دی سی، و آستین، تگزاس در آخرین لحظات استفاده کرد. هر روز در ساعت 3 بعد از ظهر، کاربران می‌توانند یک اتاق در هرجایی با قیمت تضمین شده و پایین برای یک شب رزرو کنند.

SecretEscapes

این برنامه فهرستی از نرخ رزرو هتل در لحظات آخر را در اختیار شما می‌گذارد. مسافران همچنان می‌توانند برای دریافت بسته مسافرت هوایی و هتل نیز از آن استفاده کنند.

Trip.com

این برنامه همیشه پیشنهاداتی در مورد غذاخوری‌ها، فعالیت‌ها و رویداد‌ها بارگذاری می‌کند که با توجه به مقصد سفر، می‌توانید جستجو و بررسی داشته باشید. همچنین برای رزرو هتل می‌توانید از تخفیف تا 25درصد بهره‌مند شوید.

انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2422

به "یافتن سفر با این اپلیکیشن ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یافتن سفر با این اپلیکیشن ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید