باشگاه چلسی یکصد میلیون پوند ضرر کرد!

به گزارش مجله نماشو، آبی پوشان شهر لندن در سال میلای گذشته متحمل یکی از سنگین ترین ضرر های اقتصادی تاریخ این باشگاه شدند.

باشگاه چلسی یکصد میلیون پوند ضرر کرد!

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت ESPN، انتشار یک گزارش اقتصادی از سوی سازمان لیگ برتر فوتبال انگلیس نشان می دهد که باشگاه چلسی در سال اقتصادی 2019 (منتهی به سی ام ژوئن) متحمل ضرری 100 میلیون پوندی شده است و این در حالی بود که این باشگاه تأکید داشت که مطابق قوانین بازی جوانمردانه اقتصادی یوفا عمل نموده است.

از جمله عواملی که باعث افزایش خرج باشگاه نسبت به دخل آن شد، عدم حضور این تیم در لیگ قهرمانان اروپا، هزینه های مربوط به تغییر سرمربی در این تیم و خرید های گران قیمت مانند کپا آریسابالاگا، کریستین پولیسیچ، متئو کواچیچ و جورجینیو بوده است. با وجود افزایش قابل توجه مخارج باشگاه در سال 2019، درآمدهای اقتصادی آن افزایش چندانی نداشته و به 446.7 میلیون پوند رسیده است.

درج ضرر 100 میلیون پوندی در گزارش اقتصادی باشگاه چلسی در سال 2019 در حالی است که تراز اقتصادی این باشگاه در سال ماقبل آن مثبت بود و از سود 62 میلیون پوندی برای این باشگاه حکایت داشت.

چلسی در این فصل با راهنمایی فرانک لمپارد، در رده چهارم لیگ برتر انگلیس قرار گرفته است و با لیورپول صدرنشین 20 امتیاز فاصله دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 4039

به "باشگاه چلسی یکصد میلیون پوند ضرر کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه چلسی یکصد میلیون پوند ضرر کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید