تصویر جدیدی از نخستین تبلت میان رده شیائومی (ردمی پد) منتشر شد

به گزارش مجله نماشو، اینطور که به نظر می رسد، شیائومی می خواهد به زودی از نخستین تبلت میان رده خود با نام ردمی پد رونمایی کند. محصولی که به تازگی تصویری از آن منتشر شد.

تصویر جدیدی از نخستین تبلت میان رده شیائومی (ردمی پد) منتشر شد

از آن جایی که به رونمایی از ردمی پد نزدیک می شویم، به تازگی تصویری هم از این محصول منتشر شد که نشان می دهد شیائومی می خواهد برای آن از یک ماژول مستطیلی شکل استفاده کند. لوگوی برند هم در پایین همین دوربین و در گوشه پنل پشتی به چشم می خورد. با مشاهده این تصویر، به نظر می رسد ردمی در طراحی این محصول، اندکی از تبلت شرکت رقیب یعنی ریلمی پد X هم الگوبرداری نموده است. اما با این حال پنل پشتی کاملا ساده طراحی شده و نمی توان گفت چیز خاصی است که بخواهیم آن را کپی شده از شرکت دیگری در نظر بگیریم.

ردمی پد اگرچه این روزها بارها و بارها در خبرها حضور پیدا نموده اما متأسفانه نمی دانیم چه زمانی قرار است رسما رونمایی و راهی بازار گردد. بعلاوه نمی دانیم در کدام بازارها امکان دسترسی به آن وجود خواهد داشت. اما می دانیم این اتفاق خیلی زود می افتد و با ورود آن به بازار هم کاربرانی با بودجه محدود، انتخابی عالی برای خرید خواهند داشت.

اگرچه در خبرهای اخیر، خیلی در رابطه با جزئیات مشخصات فنی این تبلت خبری نشنیدیم اما به لطف یک سری از افشاگران متوجه شدیم ردمی پد قرار است نمایشگری 10.4 اینچی داشته باشد. بعلاوه به نظر می رسد به عنوان قلب تپنده، پردازنده ای در آن ایفای نقش خواهد نمود که مدیاتک وظیفه ساخت آن را بر عهده داشته است. به احتمال بسیار زیاد این تراشه باید دایمنسیتی 700 5G باشد که در گوشی هایی نظیر گلکسی A22 5G هم حضور دارد و عملکرد آن نسبتا خوب است. هرچند در این رابطه خیلی مطمئن نیستیم.

در رابطه با بازار عرضه هم باید بگوییم اگرچه خبری قطعی در دسترس نیست اما گفته می گردد شیائومی می خواهد آن را در بازار هندوستان در دسترس قرار دهد. این یعنی ردمی پد منحصرا برای بازار چین در نظر گرفته نشده و کاربران سایر نقاط دنیا هم شانس خرید آن را خواهند داشت که این خبر بسیار خوبی به شمار میرود.

شیائومی در زمینه فراوری تبلت عملکرد خیلی گسترده ای ندارد. شرکت چینی چند سالی است که در زمینه فراوری گوشی فعالیت دارد اما به هر دلیلی که بوده، به تبلت ها بی توجهی می نموده چون کاربران و علاقه مندان به این محصولات، غالبا محصولات اپل را ترجیح می دهند. توسعه دهندگان هم بسیاری از نرم افزارهای خوبی که باید برای تبلت ها طراحی شوند، به برترین شکل ممکن برای نمایندگان اپل طراحی می نمایند که از جمله این موارد می توان به اپلیکیشن های طراحی و ویرایش فیلم و عکس اشاره نمود.

اما با جدی گرفتن این بخش به وسیله سامسونگ، شیائومی هم دست بکار شد و تصمیم گرفت دو تبلت خوب و ارزشمند را با نام های پد 5 و 5 پرو راهی بازار کند. این تبلت ها مشخصات فنی خوبی داشتند و قیمت آن ها هم بسیار عالی و مناسب بود؛ در نتیجه شرکت چینی با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو شد. اما بعد از مدتی متوجه شد اگر بخواهد در این زمینه در رقابت با اپل پیروز باقی بماند، باید غالبا در همان بخش میان رده و مالی فعالیت کند.

البته شیائومی میخواهد از تبلت های پرچم دار هم رونمایی کند تا حالا که شانسی برای رقابت با اپل وجود ندارد، بتواند در دنیای اندروید، با سامسونگ به رقابت بپردازد. بنابراین تمام تمرکز شرکت قرار نیست روی فراوری محصولات میان رده و مالی باشد. اما ردمی پد محصولی است که گفته می گردد می تواند باعث رشد شیائومی در بازار تبلت های مالی گردد. البته شیائومی میخواهد از تبلت های پرچم دار هم رونمایی کند تا حالا که شانسی برای رقابت با اپل وجود ندارد، بتواند در دنیای اندروید، با سامسونگ به رقابت بپردازد. بنابراین تمام تمرکز شرکت قرار نیست روی فراوری محصولات میان رده و مالی باشد.

ردمی پد اما محصولی است که گفته می گردد می تواند باعث رشد شیائومی در بازار تبلت های مالی گردد. همین هم باعث شد اکنون تصمیم به عرضه یک مدل مالی بگیرد. محصولی که شرکت زیرمجموعه آن یعنی ردمی، وظیفه ساختش را بر عهده خواهد داشت. حال باید دید عملکرد این تبلت در بخش های مختلف راضی نماینده خواهد بود یا خیر.

منبع: NotebookCheck

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 9 مرداد 1401 بروزرسانی: 9 مرداد 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5104

به "تصویر جدیدی از نخستین تبلت میان رده شیائومی (ردمی پد) منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر جدیدی از نخستین تبلت میان رده شیائومی (ردمی پد) منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید