جزایر فی فی در تور تایلند

به گزارش مجله نماشو، جزایر فی فی مهمترین جاذبه تور تایلند برای بازدید می‌باشد. جزایر فی‌فی مهمترین و زیباترین جزایر در تایلند می‌باشد. در این مکان کوه‌های سنگ آهک با صخره‌ها، غارها و سواحل طولانی شنی سفید است.

جزایر فی فی در تور تایلند

هر چند که اغلب به عنوان یک جزیره به آن اشاره می‌شود اما جزیره فی فی در واقع یک مجمع الجزایر کوچک است. جزیره فی فی دان بزرگترین جزیره از این گروه است و البته تنها جزیره با ساکنان دائمی در تور تایلند است.

خلیج تونسای (Tonsai Bay) در تور تایلند

خلیج تونسای (Tonsai Bay) مرکز اصلی ورود و خروج کو‌فی‌فی است. کشتی‌ها می‌آیند و می‌روند، قایق‌های بادبانی لنگر می‌اندازند، تورهای شیرجه و قایق مشتریان خود را سوار می‌کنند و قایق‌ها مسافر یا کالاها را حمل می‌کنند. روستای تونسای، روستای اصلی فی‌فی‌دان در این مکان قرار گرفته‌اند.

ساحل لیم تانگ (Laem Tong) در تور تایلند

ساحل لیم تانگ در انتهای شمال فی‌فی‌دان (Phi Phi Don) قرار گرفته که ساحلی زیبا، آرام و منزوی دارد که می‌توان توسط قایق به این مکان مراجعه کنید. حدود 45 دقیقه طول می‌کشد تا با قایق از روستای تونسای به این مکان مراجعه نمایید. در ساحل لیم تانگ تنها چهار استراحتگاه مجلل وجود دارد. در فاصله نه چندان دور از این ساحل جزیره ماسکیتو، جزیره بامبو و هین کلانگ وجود دارد که همه نقاط غواصی بزرگ می‌باشند.

خلیج لو دالام (Loh Dalum) در تور تایلند

خلیج لو دالام در سمت دیگر جزیره فی‌فی‌دان از دهکده تونسای قرار گرفته است که یکی از زیباترین سواحل در کوفی‌فی می‌باشد، اگرچه آنجا می‌تواند بسیار شلوغ می‌باشد. خلیج تقریبا به طور کامل توسط صخره‌های سنگ آهک محصور شده و دارای آب زمردی روشن و یک ساحل شنی سفید است. در ساحل در شب نمایش‌های آتش‌بازی جذاب و تماشایی نشان داده‌اند و جشن‌ها تا ساعات اولیه بامداد طول می‌کشد. شنا در جزر و مد بالا بهترین گزینه می‌باشد.

خلیج مایا (Maya Bay) در تور تایلند

خلیج مایا از زیباترین سواحل در تایلند می‌باشد که یک خلیج کم عمق می‌باشد که توسط حلقه‌ای از تپه‌های سنگ آهک شیب‌دار در کوفی‌فی‌له می‌باشد. خلیج دارای یک زندگی دریایی فوق العاده و یک مکان مورد علاقه برای غواصان می‌باشد. خلیج مایا پس از فیلم ساحل در سال 2000 که در اینجا فیلم برداری شده است.

ساحل لانگ در تور تایلند

 در جنوب غربی با مناظری زیبا از فی‌فی‌له ، ساحل لانگ قرار گرفته‌اند. این مکان در حدود پنج دقیقه با قایق از روستای تونسای فاصله دارد. همچنین امکان پذیر است که با پای پیاده در نور روز به روستا رسید اما این سفر شامل راه رفتن بر روی صخره‌ها بین سواحل و یا در مسیرهای پیاده روی کوتاه در میان جنگل می‌باشد. اسکان در اینجا تقریبا به طور کامل شامل خانه‌های ییلاقی است.

انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2384

به "جزایر فی فی در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزایر فی فی در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید