جشن گل در تور تایلند

به گزارش مجله نماشو، جشن گل یکی از بهترین جاذبه‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در تور تایلند در آن شرکت کنید. شهر چیانگ مای محل برگزاری این جشن بوده که شهری که در اوایل فوریه  و همزمان با پایان فصل سرما پر از گل‌های رنگارنگ می‌شود.

جشن گل در تور تایلند

در تور تایلند به هر سمت که نگاه کنید ردیفی از گل های داوودی زرد و سفید، گل محمدی، ارکیده های صورتی و بنفش را مشاهده خواهید نمود، که رنگ و بویی خاص به شهر داده است. تمرکز جشن گل بیشتر روی باغ عمومی سوآن بوآک هاد است، پلیس خیابان منتهی به این پارک را می بندد تا غرفه های پر از گل‌های رنگارنگ متنوع هستند و شهر را پر از زیبایی می‌کنند. از همان خیابان می‌توانید به سمت پارک مراجعه نمایید و از بازدید گل ها که در کنار حوض‌ها و پل ها به زیبایی چیدمان شده که غرق هیجان و لذت خواهید شد.

در هنگام این جشن پارک کاملا تغییر شکل داده و به نمایشگاهی از گل ها، درختان مینیاتوری و ارکیده های معروف تایلندی تبدیل و همه قسمت های پارک مزین به چیدمان زیبایی از گل ها هستند. در داخل این پارک گل های زیبایی را می بینید که در جزئیات چشم نوازی به نمایش در آمده اند، استشمام عطر و بوی گل حس تازگی و طراوت را در وجودتان بیدار می کند و وادار خواهد کرد که جایی در کنار گل ها بر روی نیمکت نشسته و از لحظات خود در تور تایلند لذت ببرید.

جشنواره گل چیانگ مای یکی از سه واقعه مهمی است که هر سال به مدت سه روز در چیانگ مای انجام می شود و آنقدر بزرگ و باشکوه است که بعد از جشن سونگکران و لویی کراتونگ سومین جشن مهم تایلند به حساب می آید. دراین جشن دیدن حدود 20 رژه باشکوه که در آن همه چیز با انواع و اقسام گل های رنگارنگ و خوشبو تزئین شده اند را نباید از دست بدهید.

انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 2408

به "جشن گل در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جشن گل در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید