تور دوحه: دالیچ: صعودمان به جام جهانی قطر از برترین لحظات دوران مربیگری ام است

به گزارش مجله نماشو، سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی پس از صعود تیمش به مسابقات جام جهانی 2022 قطر، احساساتی شد.

تور دوحه: دالیچ: صعودمان به جام جهانی قطر از برترین لحظات دوران مربیگری ام است

همراه ما باشید و با تور دوحه از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران، زلاتکو دالیچ که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته دهم و سرانجامی مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قطر در منطقه اروپا پیروز شدند در دیداری خانگی به برد یک بر صفر مقابل روسیه برسند و با صدرنشینی در گروه H به طور مستقیم راهی بیست ودومین دوره جام جهانی شوند، پس از این بازی گفت: خیلی خوشحالم و احساس غرور می کنم. این یکی از زیباترین روزهای ورزشی زندگی ام است. ما طیف وسیعی از بازیکنان را برای انتخاب داریم، اما بدون بازیکنان قدیمی و باتجربه تر، کاری نخواهیم کرد. ما حالا زمان لازم برای آماده سازی خود برای جام جهانی را داریم و بهتر از این هم خواهیم شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال کرواسی که از زمان قبول راهنمایی این تیم رکورد 26 برد، 12 تساوی و 16 شکست را در 54 بازی از خود برجای گذاشته و تبدیل به اولین مربی شد که کرواسی را به سه تورنمنت بزرگ متوالی (جام جهانی 2018، یورو 2020 و جام جهانی 2022) رسانده، صحبت های خود را اینطور ادامه داد: به بازیکنانم بابت ارائه این بازی فوق العاده و جایگاهی که در سرانجام این دور از رقابت ها کسب کردند، تبریک می گویم. مایلم از تمامی بازیکنانی که در مرحله انتخابی ما را همراهی کردند، از فدراسیون فوتبال کرواسی، از داور شوکر (رئیس قبلی فدراسیون) و رئیس کنونی فدراسیون تشکر کنم. حمایتی که آنها از من کردند، مهم بود. بعلاوه مایلم از طرفداران مان قدردانی کنم.

وی در تکمیل صحبت هایش اعلام کرد: من معمولاً خیلی گریه نمی کنم، اما گریه کردنم از خوشحالی است. این یکی از برترین لحظات دوران مربیگری ام است. ما هر کاری که از دست مان ساخته باشد، خواهیم کرد تا در ادامه دست به کارهای بزرگ بزنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 1932

به "تور دوحه: دالیچ: صعودمان به جام جهانی قطر از برترین لحظات دوران مربیگری ام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دوحه: دالیچ: صعودمان به جام جهانی قطر از برترین لحظات دوران مربیگری ام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید