دیاباته به زودی رسماً پرسپولیسی می گردد

به گزارش مجله نماشو، در شرایطی که از همان ابتدای استارت جابجایی و بحث جذب مهاجم خارجی، نام دیاباته حول پرسپولیس می چرخید، در نهایت این مهاجم به عنوان آخرین خرید سرخ ها معرفی گشت.

دیاباته به زودی رسماً پرسپولیسی می گردد

شیخ دیاباته که فصل گذشته در الغرافه قطر در 16 بازی پیروز به زدن یازده گل شده بود به لیگ برتر خلیج فارس برمی گردد تا بار دیگر در این لیگ که پیروز به کسب عنوان آقای گلی آن شده بود؛ به میدان برود.

شیخ در طی دو فصل حضور در استقلال در مجموع لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا با پیراهن آبی 27 گل به ثمر رساند. او در فصل 99-1398 با زدن پانزده گل آقای گل لیگ برتر ایران شده بود. اگرچه دیاباته در پنج دربی ای که به میدان رفت نتوانست دروازه پرسپولیس را باز کند اما خوشحالی خاص او که به وسیله علی علیپور پس از گلزنی به استقلال به نمایش عایدی؛ حاشیه ساز شده بود.

شیخ دیاباته پیش تر در مصاحبه ای در خصوص پیوستن به پرسپولیس در شرایطی که سرخ ها رقیب سنتی استقلال محسوب می شوند گفته بود: چرا که نه. من بازیکن حرفه ای هستم، نه طرفدار. هر جا توپ باشد و زمین، بازی می کنم. حال این اتفاق در آستانه به وقوع پیوستن است تا شیخ دیاباته نیز به جمع بازیکنانی اضافه گردد که در دو تیم استقلال و پرسپولیس بازی نموده اند.

شیخ دیاباته پس از یورگن لوکادیا هلندی به دومین مهاجم خارجی پرسپولیس در فصل بیست و دوم تبدیل می گردد و باید دید در تفکرات یحیی چه جایگاهی خواهد داشت. بدون شک بازی کردن او در دربی مقابل استقلال می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو
انتشار: 31 مرداد 1401 بروزرسانی: 31 مرداد 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5120

به "دیاباته به زودی رسماً پرسپولیسی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاباته به زودی رسماً پرسپولیسی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید