راهنمای خرید برترین تلفن بی سیم بازار؛ مناسب ترین ها برای تماس بی دردسر

به گزارش مجله نماشو، سال هاست تلفن های بی سیم میان کاربران محبوبیت بالایی پیدا نموده اند و شرکت های مختلف از جمله پاناسونیک، گیگاست و … مدل های تازه و متنوعی از این محصولات را با امکانات و قابلیت های پیشرفته روانه بازار نموده اند که در بازه های قیمتی مختلف به فروش می رسند. در این مقاله قصد داریم برترین تلفن های بی سیم موجود در فروشگاه خبرنگاران در رنج های قیمتی مختلف را به شما معرفی کنیم تا اگر تصمیم به خرید یک تلفن بی سیم بادوام و باکیفیت را دارید، از لیست برترین تلفن بی سیم دیجی کالا، مناسب ترین گزینه را برای خود در نظر بگیرید. با خبرنگاران در این مقاله همراه شوید.

راهنمای خرید برترین تلفن بی سیم بازار؛ مناسب ترین ها برای تماس بی دردسر

تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG2361JXB

فهرست برترین تلفن بی سیم موجود در فروشگاه خبرنگاران را با معرفی و آنالیز یکی از گران قیمت ترین محصولات بازار یعنی تلفن بی سیم پاناسونیک KX-TG2361JXB شروع می کنیم. این تلفن بی سیم پاناسونیک مجهز به دو گوشی بی سیم است که یکی از آن ها درون یک پایه دارای شماره گیر جا خوش نموده است. این محصول حدود 770 گرم وزن دارد و ابعاد گوشی پایه آن نیز به 85 در 175 در 200 میلی متر می رسد. هر دو گوشی های بی سیم این تلفن از نور پس زمینه صفحه کلید بهره می برند تا در محیط های تاریک نیز کاربران بتوانند با آن ها شماره گیری نمایند. بعلاوه این محصول از قابلیت Caller ID پشتیبانی می نماید که به لطف آن می توانید از شماره تلفنی که در حال تماس با خط شماست، مطلعی پیدا کنید.

راه اندازی این تلفن بی سیم پاناسونیک فرآیند بسیار ساده ای دارد و تنها کافی است که خط تلفن خود را با استفاده از کابل LAN به پریز تلفن و آداپتور برق آن را نیز به پریز برق متصل کنید. این محصول مجهز به تکنولوژی بهبود کیفیت صدای مکالمه است تا کاربران برترین تجربه برقراری تماس را با آن داشته باشند و بعلاوه امکان برقراری تماس به وسیله پایه آن نیز وجود دارد. یک نشانگر قرمز رنگ روی بدنه پایه این تلفن بی سیم پاناسونیک تعبیه شده که هر وقت شما به تماسی پاسخ نداده باشید، به حالت چشمک زن روشن می گردد تا شما را از این قضیه مطلع کند. برد این محصول در محیط خانه حدود 50 متر و در فضای خارجی به 300 متر نیز می رسد. این تلفن بی سیم می تواند شماره 50 مخاطب را ذخیره نماید و تا 16 دقیقه از مکالمات شما را نیز ضبط کند.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG1233

محصولات شرکت پاناسونیک از دیرباز مورد توجه کاربران زیادی بوده و این روند با عرضه محصولات فوق العاده باکیفیت از این شرکت ژاپنی همچنان ادامه دارد. در فهرست برترین تلفن بی سیم فروشگاه خبرنگاران محصولات زیادی از این برند وجود دارد که یکی از آن ها مدل KX-TG1233 است. این تلفن بی سیم پاناسونیک که متشکل از یک گوشی بی سیم به همراه یک پایه با ابعاد تقریبا بزرگ است، حدود 440 گرم وزن دارد و از طیف گسترده ای از قابلیت های کاربردی بهره می برد. این محصول قادر است تا شماره حداکثر 200 نفر از کاربران مورد نظر شما را درون حافظه خود ذخیره کند و شما امکان برقراری تماس به وسیله پایه آن را نیز خواهید داشت. قابلیت شماره گیری سریع نیز روی این محصول وجود دارد که شما می توانید با شخصی سازی اعداد 0 تا 9، از آن بهره ببرید.

کیفیت مکالمه با این تلفن بی سیم بسیار فوق العاده است و از نور پس زمینه صفحه کلید نیز بهره می برد تا در محیط های تاریک نیز کاربران بتوانند با آن ها تماس برقرار نمایند. باتری این تلفن بی سیم پاناسونیک با یک بار شارژ کامل قادر است تا 170 ساعت شما را در انجام مکالماتتان کمک کند. این محصول مجهز به چراغ هشدار تماس بی پاسخ روی پایه است و قابلیت تغییر صدای زنگ را نیز دارد. از دیگر قابلیت های پرشمار این محصول می توان به حالت شب (قطع زنگ در هنگام شب)، نمایش تعداد پیغام های ضبط شده نو و امکان اضافه کردن گوشی بی سیم تا 6 عدد اشاره نمود. برد این محصول در محیط خانه حدود 130 متر و در فضای خارجی به 300 متر نیز می رسد. قیمت این تلفن بی سیم پاناسونیک بسیار بالاست.

تلفن بی سیم گیگاست مدل SL450A Go

برند آلمانی گیگاست که پیش تر با نام زیمنس در بازار فعالیت می کرد، محصولات بسیار خوبی را روانه بازار می نماید که از جمله آن ها می توانیم تلفن بی سیم مدل SL450A Go اشاره کنیم. این محصول طراحی بسیار زیبایی دارد و وزن 104 گرمی گوشی بی سیم آن موجب شده تا کاربران برای حمل و نقل کردن، هیچ مسئله ای نداشته باشند. این تلفن بی سیم زیمنس آلمان از فریم فلزی ساخته شده که در برابر ضربات احتمالی از خود مقاومت نشان می دهد. علاوه بر متصل کردن یک خط شهری به این محصول، کاربران می توانند از خط VOIP با 6 شماره این تلفن استفاده نمایند. این تلفن بی سیم پیشرفته از بلوتوث، درگاه میکرو USB و جک 2.5 میلی متری مجهز به سرویس اعلان ایمیل بهره می برد و با نصب اپلیکیشن گیگاست GO می توانید مخاطبین مورد نظر خود را به درون تلفن با استفاده از بلوتوث انتقال دهید که قابلیت بسیار جالبی است.

تلفن بی سیم گیگاست مدل SL450A Go، دارای دارای 22 آهنگ زنگ است که حتی می توانید آهنگ زنگ مورد علاقه خود را با استفاده از اپ گیگاست آپلود و ست کنید. این محصول می تواند تا 500 مخاطب را درون حافظه خود ذخیره کند. بعلاوه در هنگام مکالمه طول عمر باتری این تلفن 12 ساعت و در حالت استندبای به 200 ساعت نیز می رسد. سیستم منشی تلفنی، یکی دیگر از قابلیت های کاربردی این محصول است که می تواند تا 55 دقیقه مکالمه را ذخیره کند. طرز کار این تلفن بی سیم گیگاست بسیار ساده است و نمایشگر آن نیز کیفیت تصویر 320 × 240 پیکسل را به کاربران ارائه می دهد.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF380

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF380 به علت قابلیت های بسیار خوبش و رضایت بالای خریداران در فهرست برترین تلفن بی سیم فروشگاه خبرنگاران قرار گرفته است. این محصول یک تلفن سیمی اصلی و یک گوشی بی سیم دارد که همراه با پایه اش به شما تقدیم می گردد. سنگینی وزن این محصول حدود 140 گرم است و امکان برقراری تماس به وسیله تلفن پایه را نیز دارد. پاناسونیک از یک نمایشگر 1.8 اینچی برای این تلفن بی سیم استفاده که از قابلیت Caller ID نیز پشتیبانی می نماید و برد این محصول در محیط خانه حدود 50 متر و در فضای خارجی به 300 متر نیز می رسد. این تلفن از سیستم منشی تلفنی نیز پشتیبانی می نماید.

یکی از قابلیت های جالب این تلفن بی سیم، قابلیت Link-to-Cell است که به کاربر اجازه می دهد تا دو تلفن همراه هوشمند را به صورت بی سیم به وسیله بلوتوث به این تلفن متصل کند و تماس های تلفن همراه را با این تلفن پاسخ دهند. این محصول قابلیت رد تماس شماره های مزاحم را نیز به کاربران ارائه می دهد. وقتی شخص مزاحمی با شما تماس می گیرد، می توانید حین تماس تنها با فشار دکمه Call Block شماره وی را در فهرست سیاه قرار دهید تا در صورت تماس مجدد وی، تلفن به صورت اتوماتیک او را رد تماس کند. کاربران می توانند تا 3000 مخاطب را درون حافظه این محصول ذخیره نمایند. باتری این تلفن نیز قادر است به ازای یک بار شارژ تا 13 ساعت شما را در مکالماتتان همراهی نماید.

تلفن بی سیم گیگاست مدل E630A

تلفن بی سیم گیگاست مدل E630A، با طیف گسترده ای از قابلیت های بسیار خوب در بازار به فروش می رسد. این تلفن بی سیم کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و از یک نمایشگر 6 خطی رنگی بهره می برد. این محصول ظرفیت ورودی 150 مخاطب را دارد و علاوه بر دریافت و برقراری تماس، قابلیت ارسال و دریافت پیغامک را نیز به کاربران ارائه می دهد. یک بلندگوی دیجیتالی بسیار قدرتمند در پنل پشتی این تلفن بی سیم تعبیه شده که کیفیت صدای بسیار مناسب و خاصی را برای استفاده کاربران در دسترس قرار می دهد.

یکی از قابلیت های بسیار محبوب این تلفن، پشتیبانی از سیستم منشی تلفنی است که می تواند تا 50 دقیقه از مکالمات کاربران را ضبط کند. صفحه کلید این محصول، مجهز به نور پس زمینه است و از قابلیت ویبره هنگام زنگ خوردن نیز بهره می برد تا کاربران سریع تر متوجه تماس های دریافتی شوند. این تلفن بی سیم گیگاست در حالت مکالمه 14 ساعت و در حالت آماده به کار 300 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می دهد و بعلاوه قابلیت دسترسی سریع به شماره ها را نیز دارد که شما می توانید با شخصی سازی اعداد 0 تا 9، از آن بهره ببرید. قیمت این تلفن بی سیم زیمنس آلمان کمی بالاست.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGF320، متشکل از دو گوشی است که یکی از آن ها به صورت بی سیم درون یک پایه کوچک قرار گرفته و دیگری نیز به صورت سیمی مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. این محصول از فرکانس 1.9 گیگاهرتز و سیستم DECT بهره می برد و از لحاظ ارتباطی با مودم وای فای و دیگر دستگاه های بی سیم نویزی نخواهد داشت. پاناسونیک برای گوشی بی سیم این محصول از یک نمایشگر 1.8 اینچی تک رنگ با رزولوشن 65 × 103 پیکسل استفاده نموده و در تلفن سیمی شاهد قرارگیری یک پنل 3.4 اینچی هستیم که طراحی خمیده ای دارد. این محصول پشتیبانی از سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی را به همراه دارد و از سیستم کاهش نویز نیز بهره می برد.

قیمت این تلفن بی سیم و مادر پاناسونیک با توجه به قابلیت هایی که به کاربران ارائه می دهد، چندان بالا نیست و از سیستم منشی تلفنی نیز بهره می برد. از دیگر ویژگی های بسیار خوب این محصول باید به قابلیت DND آن اشاره کنیم که کاربر می تواند زمان های مشخصی را مشخص نموده تا تماسی را دریافت نکند. حافظه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده تا 50 مخاطب را ذخیره می نماید و ویژگی Shared Phonebook آن نیز امکان به اشتراک گذاری مخاطب بین گوشی بی سیم و سیمی را به راحتی در دسترس کاربران قرار می دهد.

تلفن بی سیم تحت شبکه گیگاست مدل A540 IP

گیگاست مدل A540 IP، صرفاً مجهز به یک گوشی بی سیم است که درون یک پایه قرار گرفته و از تکنولوژی DECT پشتیبانی می نماید. برد این محصول در محیط خانه حدود 50 متر و در فضای خارجی به 300 متر نیز می رسد. کاربران امکان ذخیره حدود 150 مخاطب را در حافظه این محصول خواهند داشت و باتری آن نیز در حالت مکالمه تا 18 ساعت و در حالت استندبای تا 300 ساعت شارژدهی به کاربران ارائه می دهد. این تلفن بی سیم گیگاست 20 زنگ متنوع دارد که می توانید از بین آن ها دست به انتخاب بزنید و امکان تنظیم سطح بلندی صدا را نیز خواهید داشت.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC362

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TGC362 که در فهرست برترین تلفن بی سیم فروشگاه خبرنگاران قرار گرفته، دو گوشی بی سیم دارد که یکی از آن ها روی یک پایه ساده و دیگری روی یک پایه اسپیکردار قرار گرفته است. هر دو گوشی این تلفن از یک نمایشگر 1.6 اینچی بهره می برند و وزن آن ها نیز حدود 670 گرم است. این محصول باکیفیت پاناسونیک قابلیت اضافه کردن 30 شماره تلفن در فهرست سیاه را دارد و بعلاوه کاربران می توانند از قابلیت تماس داخلی بین دو گوشی بی سیم نیز استفاده نمایند.

امکان ذخیره 50 شماره مخاطب در حافظه این تلفن وجود دارد و تا 6 گوشی بی سیم را نیز می توانید به پایه سازگار با کلید یاب این محصول پاناسونیک اضافه کنید. برد این تلفن حدود 150 متر است و از قابلیت Silent Mode و Caller ID نیز پشتیبانی می نماید. باتری این محصول تا 9 ساعت در حالت مکالمه و تا 96 ساعت در حالت استندبای قابلیت همراهی با شما را دارد. منشی تلفنی این محصول نیز تا 17 دقیقه از مکالمات شما را ضبط می نماید.

تلفن گیگاست مدل A690

اگر در پی خرید یک تلفن بی سیم قیمت مناسب و در عین حال باکیفیت از برند آلمانی گیگاست هستید، مدل A690 را می توانید به عنوان یکی از برترین گزینه های خرید خود در نظر بگیرید. این محصول از نوع تک گوشی است که درون یک پایه شارژ ساده قرار گرفته و هیچ اسپیکری ندارد. تلفن گیگاست مدل A690 مجهز به یک نمایشگر باکیفیت 2 اینچی با رزولوشن 96x64 پیکسل است که شماره کاربران را هنگام دریافت تماس به شما نشان می دهد. این محصول قابلیت ذخیره 100 شماره مخاطب را دارد و تا 32 شماره مزاحم را نیز می توان با استفاده از آن مسدود کرد تا نگرانی از این بابت نداشته باشید.

این تلفن بی سیم از بین 20 ملودی زنگ برای شما حق انتخاب قائل شده و شما می توانید طبق سلیقه خود در این زمینه دست به انتخاب بزنید. شارژدهی این تلفن برای مکالمه تا حداکثر 14 ساعت است که این مقدار در حالت استندبای به حدود 180 ساعت می رسد. امکان نمایش 25 تماس آخر دریافتی و بعلاوه 25 تماس از دست رفته در این محصول وجود دارد و با پشتیبانی از سیستم ECO DECT، مصرف انرژی پایینی خواهد داشت. کاربران در حین مکالمه متوجه کیفیت صدای بالا و بدون نویز گوشی خواهند شد. برد این محصول در محیط خانه حدود 50 متر و در فضای خارجی به 300 متر نیز می رسد. این تلفن از سیستم منشی تلفنی پشتیبانی نمی نماید.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG2511

این تلفن بی سیم پاناسونیک از نوع تک گوشی بوده و پایه ساده آن مجهز به یک اسپیکر کوچک است که مورد استفاده کاربران قرار می گیرد. این محصول حدود 130 گرم وزن دارد و نور پس زمینه نارنجی صفحه کلید آن موجب می گردد تا در تاریکی نیز بتوان از آن بهره برد. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG2511 امکان انتخاب از بین 10 زنگ را برای کاربران فراهم می نماید و قابلیت ذخیره 50 مخاطب را نیز دارد. برد این محصول در محیط خانه حدود 50 متر و در فضای خارجی به 300 متر نیز می رسد و از قابلیت Caller ID نیز پشتیبانی می نماید. در نهایت باید به شارژدهی 18 ساعته آن در حالت مکالمه و شارژدهی 170 ساعته آن در حالت استندبای اشاره کنیم.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG6811

می رسیم به معرفی و آنالیز پرفروش ترین تلفن بی سیم پاناسونیک یعنی مدل KX-TG6811. این محصول کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد و از یک گوشی بی سیم و یک پایه ساده تشکیل شده است. مدل KX-TG6811 از یک نمایشگر تک رنگ اما باکیفیت بهره می برد که قادر است تا 100 شماره مخاطب را در خود ذخیره کند. روی پایه این محصول یک دکمه نشانگر تعبیه شده که به منظور پیدا کردن تلفن بی سیم می توان از آن استفاده کرد. این تلفن بی سیم قابلیت تنظیم زنگ هشدار را نیز به کاربران ارائه می دهد و از فناوری کاهش نویز در مکالمات نیز پشتیبانی می نماید.

نور پس زمینه صفحه کلید این تلفن بی سیم پاناسونیک، سفید است و کاربران می توانند از بین 40 آهنگ زنگ دست به انتخاب بزنند. با یک بار شارژ، می توانید تا 15 ساعت از این تلفن برای مکالمه بهره ببرید. بعلاوه در حالت استندبای این مقدار به 170 ساعت افزایش پیدا می نماید. برد این محصول در محیط خانه حدود 60 متر و در فضای خارجی به 300 متر نیز می رسد و از قابلیت Caller ID نیز پشتیبانی می نماید. از دیگر قابلیت های این تلفن پرفروش باید به حالت شب به منظور زنگ نخوردن تلفن در ساعات مشخص شده و قابلیت نشان دادن تا 50 شماره تماس گرفته شده اشاره نمود.

تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3411 BX

فهرست راهنمای خرید برترین تلفن بی سیم موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران را با معرفی و آنالیز یک محصول مقرون به صرفه قیمت و باکیفیت از پاناسونیک یعنی مدل KX-TG3411 BX به خاتمه می رسانیم. این محصول طراحی بسیار ساده و جمع وجوری دارد و وزن 100 گرمی اش، آن را به یک گزینه ایده آل برای حمل و نقل کاربران تبدیل می نماید. تلفن بی سیم پاناسونیک مدل KX-TG3411 BX، از فرکانس 2.4 گیگاهرتز برای برقراری تماس بی سیم استفاده می نماید و تنها به یک خط تلفن وصل می گردد. یک صفحه نمایش تعبیه شده 2 خطی، تک رنگ و با نور پس زمینه برای این محصول در نظر گرفته شده که کیفیت مناسبی دارد.

حافظه این تلفن بی سیم تا 10 شماره تماس های ورودی را ذخیره می نماید و امکان ذخیره حداکثر 50 شماره تلفن نیز در این محصول وجود دارد. باتری این تلفن در عرض 7 ساعت به طور کامل شارژ می گردد و کاربران می توانند برای 10 ساعت مکالمه و 144 ساعت حالت استندبای روی آن حساب باز نمایند. برد این محصول در محیط خانه حدود 50 متر و در فضای خارجی به 300 متر نیز می رسد.

سخن خاتمهی

در مقاله راهنمای خرید برترین تلفن بی سیم موجود در فروشگاه آنلاین خبرنگاران ، به معرفی و آنالیز 12 محصول باکیفیت در رنج های قیمتی متفاوت از برندهای مطرح پرداختیم تا در صورت نیت به خرید، از آن بهره ببرید. به نظر شما کدام محصول معرفی شده، ارزش خرید بالاتری دارد؟ خواهشمندیم که تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 12 خرداد 1402 بروزرسانی: 12 خرداد 1402 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 5248

به "راهنمای خرید برترین تلفن بی سیم بازار؛ مناسب ترین ها برای تماس بی دردسر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای خرید برترین تلفن بی سیم بازار؛ مناسب ترین ها برای تماس بی دردسر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید