رضایی: بازیکنانم باید بدانند حقشان بیشتر از اینهاست، لغو بازی مقابل پرسپولیس به ما کمک کرد

به گزارش مجله نماشو، رحمان رضایی سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تأکید کرد به تمام بازیکنانش اعتماد کافی دارد و اینکه آنها باید بدانند حق شان بیشتر از اینهاست.

رضایی: بازیکنانم باید بدانند حقشان بیشتر از اینهاست، لغو بازی مقابل پرسپولیس به ما کمک کرد

به گزارش خبرنگاران، رحمان رضایی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان مقابل استقلال در هفته هفتم لیگ برتر گفت: همانطور که می دانید بازی قبل ما کنسل شد و با این شرایط به مصاف استقلال می رویم. یکسری بازیکنان کرونایی برگشته اند و شرایط شان بهتر است، اما شرایط بدنی آنها هنوز به صورت کامل آماده نیست. به تمام بازیکنانم اعتماد دارم و شکی در آن نیست. بازیکنان خوبی داریم، اما یکسری از آنها به دلیل ابتلا به ویروس کرونا به این بازی نمی رسند.

وی در ادامه اضافه نمود: خدا را شاکرم و هیچ گلایه ای ندارم. ان شاءالله بتوانیم بازی خوبی به نمایش بگذاریم. به مصاف تیمی می رویم که بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد و امیدوارم بتوانیم برابر این تیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در پاسخ به این سؤال که اتفاقات اخیر برای ذوب آهن چه تأثیری روی این تیم گذاشته است، گفت: ما از لحاظ روحی روی بچه ها کار کرده ایم و خواهیم کرد. مهمترین بحث برای امتیازاتی است که از دست رفته و با وجود استحقاق برای داشتن شرایط خوب در جدول شش هفت امتیاز از دست داده ایم که برای تیم مخرب بوده است. در بحث روانی روی بچه ها کار می کنیم که بدانند حق شان بیشتر از اینهاست. آنها خوب تمرین می کنند و امیدوارم در این بازی به حق شان برسند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

رضایی در مورد اینکه استقلال مصدومان زیادی برای این دیدار دارد، یادآور شد: برای تیمی مثل استقلال زیاد نمی تواند تأثیری داشته باشد. این سؤال را باید زمانی مطرح می کردید که ما مقابل شهر خودروی مشهد تنها 12 بازیکن داشتیم. برای استقلال که مهره های زیادی دارد، مصدومیت چند بازیکن نمی تواند مؤثر بوده و جای نگرانی باشد.

وی درباره لغو بازی تیمش برابر پرسپولیس در هفته گذشته خاطر نشان کرد: به لحاظ روحی و روانی لغو آن بازی برای ما بهتر شد. یکسری از بازیکنان کرونایی از لحاظ جسمی و روانی شرایط خوبی نداشتند. یکسری نیز باید با شرایط 50 درصدی برابر پرسپولیس بازی می کردند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در پاسخ به این سؤال که تیمش چند بازیکن کرونایی دارد، گفت: هفت بازیکن مثل قاسم حدادی فر، مسعود ابراهیم زاده، حمید ملکی، حقدوست و ... شرایط شان خوب نیست. تیم ما به لحاظ بحث کمیت و کیفیت به مراتب شرایط سخت تری به نسبت استقلال دارد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

رضایی با اشاره به انتخاب داور بازی پرسپولیس - ذوب آهن برای دیدار ذوبی ها برابر استقلال شرح داد: داور بازی فردا برای دیدارمان با پرسپولیس هم انتخاب شده بود. می توانستند قرعه کشی کنند و داوران را بچرخانند. همیشه داوران عوض می شدند، اما برای این بازی همان داوران دیدار با پرسپولیس را انتخاب کردند. شاید اطلاعات من ضعیف باشد، اما چنین اتفاقی افتاده است. بازی با پرسپولیس شرایط و داستانش فرق می کرد، اما این داور را برای بازی با استقلال هم انتخاب کردند. این در نوع خودش جالب است! امیدوارم شرایط به لحاظ داوری بهتر باشد، چون دیگر از نظر داوری جا نداریم که اشتباه کنند.

وی در سرانجام درباره نگرانی هواداران ذوب آهن از شرایط تیم شان گفت: آنها شرایط سختی را می گذرانند . یک ساعت پیش در تمرین پیشکسوتان آنها را از لحاظ روحی آسیب دیده دیدم. این اتفاق نه برای شرایط الان ذوب آهن بلکه برای پنج شش ماهه گذشته است. از هواداران می خواهم محکم و ثابت قدم پشت تیم باشند و به ما دلگرمی بدهند تا از این شرایط سخت بیرون بیاییم. امیدوارم فردا با شرایط بهتر و قضاوت عادلانه نتیجه خوبی بگیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3360

به "رضایی: بازیکنانم باید بدانند حقشان بیشتر از اینهاست، لغو بازی مقابل پرسپولیس به ما کمک کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایی: بازیکنانم باید بدانند حقشان بیشتر از اینهاست، لغو بازی مقابل پرسپولیس به ما کمک کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید