فرایند احداث 2 مجتمع گردشگری در سنندج آنالیز شد

به گزارش مجله نماشو، معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان از فرایند احداث دو مجتمع گردشگری الماس غرب و شیدا در شهر سنندج بازدید کرد.

فرایند احداث 2 مجتمع گردشگری در سنندج آنالیز شد

میراث آریا: روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کردستان، آرمان وطن دوست روز سه شنبه 4 خرداد ماه 1400 در جریان این بازدید گفت: ایجاد زیر ساخت های گردشگری از واقعیت های اجتناب ناپذیر و تاثیرگذار در فرایند توسعه این صنعت است و به نوعی یکی از راه های تحقق توسعه گردشگری، ایجاد انواع مجتمع ها، هتل، بوم گردی، رستوران و…است.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری کردستان گفت: پروژه مجتمع گردشگری الماس غرب با سرمایه گذاری 400 میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 9 هزلر متر مربع و زیر بنای 3860 متر مربع در حال ساخت است که در صورت به بهره برداری رسیدن برای بیش از 50 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

او توسعه گردشگری کردستان را در گروه حمایت از بخش های خصوصی توانمند برشمرد و گفت: مجتمع گردشگری شیدا با زیر بنایی 2500 متر مربع و سرمایه گذاری 300 میلیارد ریال با 100 میلیارد ریال تسهیلات در حال ساخت است که در صورت به بهره برداری رسیدن برای بیش از 50 نفر شغل ایجاد خواهد شد.

شایان ذکر است در این بازدید که خداداد مولودی رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان سنندج نیز حضور داشت با مجریان طرح های مورد بازدید ملاقات و پیرامون مسائل و راه های برطرف آنها گفت وگو کردند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: namasho.ir شناسه مطلب: 3027

به "فرایند احداث 2 مجتمع گردشگری در سنندج آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند احداث 2 مجتمع گردشگری در سنندج آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید